Directe verwijdering? Ik zou proberen een herstel van de instellingen in de eerste plaats, dan een reparatie van SW indien nodig, dan alleen een verwijderen en dan opnieuw installeren ... Kun je een kopie van het volledige scherm plaatsen in plaats van slechts een klein stukje?
Ik denk dat hij degene is die de rode cirkel heeft gemaakt (alleen op de schermafbeelding) om te laten zien dat zijn muisaanwijzer vastzit in de dimensiemodus, ik vind het alleen zonde om niet meer te laten zien zodat we kunnen zien in welke modus / menu hij zich bevindt op het moment van het probleem, die ons zou kunnen leiden naar een mogelijke analyse en oplossing.
Er is een nieuw probleem: ik ben in de modus voor geforceerde aanhalingstekens, onder de muis heb ik het citaatsymbool.
Als ik een schets open, wat het ook is, zelfs als ik een nieuwe maak, zodra er een dimensie is, loopt deze vast vanwege deze modus die ik niet kan verwijderen.
Om D.Roger te antwoorden, ik heb vanmorgen een reparatie geprobeerd, maar het is altijd hetzelfde...
Het kan interessant zijn om een onderdeel te installeren of je hebt het probleem, als het een algemeen probleem is dat je had voordat het gebeurde? Configuratiewijziging, updates....