Gebruiksaanwijzing

Hallo

Ik ben een nieuwe gebruiker van de Draftsight-software om plannen te tekenen voor toekomstig werk. Ik heb een paar obstakels voor het optimale gebruik ervan.

Heeft iemand de instructies voor deze software in het Frans, ik heb het helaas alleen in het Engels gevonden. En mijn Engelse vaardigheden zijn niet erg geavanceerd!!

Dank u voor uw antwoorden!!

Hallo

Welke software is het?

1 like

Hallo

Misschien vul je je profiel in over de gebruikte software en plaats je een "Software"-tag als je een vraag stelt :)

2 likes

Hallo

Als je gebruikershandleiding zegt, zeg je dan Online Help of tutorials?

De online hulp is voor mij in het Frans in DraftSight, wat betreft tutorials, ik weet niet of die er zijn.

@+

2 likes

Inderdaad, de handleiding om aan de slag te gaan is in het Engels.

Zoals Coyote zegt, is de online hulp echter in het Frans.

Daarnaast is een goede oplossing om wat sneller te leren, rechtstreeks naar YouTube te gaan om naar video's op de software te zoeken.

Hierdoor kun je leren manipuleren en het is vaak veel eenvoudiger dan tutorials.

Kortom, er zijn verschillende oplossingen mogelijk zonder noodzakelijkerwijs tweetalig te zijn:)

2 likes

Hallo

Ik ben het eens met alles wat hier is gezegd: hulp in het Frans, video op youtube. U kunt ook proberen de "Aan de slag" te vertalen met Google Translator!

En ik zal eraan toevoegen dat je voor een bepaald probleem de vraag op dit forum kunt stellen, en we zullen je antwoorden, meestal vrij snel!

1 like

Hallo

Drafsight stuurde zojuist het volgende bericht:

Graag nodigen wij u uit om de gratis DraftSight Getting Started Guide te downloaden. Voor zowel beginners als ervaren CAD-gebruikers bevat de gids meer dan 180 pagina's met fundamentele vaardigheden die nodig zijn om DraftSight effectief te gebruiken.

Misschien heb je het ontvangen?

Vriendelijke groeten

1 like

Er moet ook worden opgemerkt dat DraftSight erg dicht bij AutoCAD ligt (voor de niet al te oude versies), en het internet staat vol met tutorials voor AutoCAD, dat voor meer dan 70% werkt voor DraftSight.

Aan de andere kant heeft DraftSight geen "Design Center" zoals in AutoCAD.

Voor Fred is deze gids alleen in het Engels!

Hallo

Voor degenen die hulp willen en in het bijzonder een gids in het Frans voor draftsight, heb ik een ondersteuningsforum gemaakt om allerlei tips te delen om te leren hoe draftsight te gebruiken voor de meest voorkomende taken.

De link http://draftsight.forumactif.com/forum

Tot ziens

Hallo Julien Naniche, is het forum niet actief? (onmogelijk om een vraag te stellen na registratie)

Zie deze link

https://www.youtube.com/watch?v=fnwsVDwR75w&list=PLJzMXkURRYpmb0Hjvr2HL612umgRBPEzb

U vindt er enkele tutorials om Draftsight te leren

@+ ;-)

Hallo eveol,

Bedankt voor je opmerking, ik heb de machtigingen gewijzigd.

Fijne dag