Kan iemand mij een .iam van een reling doorgeven die met een framegenerator is gemaakt?
Sterker nog, ik ben op zoek naar een aanpasbare vangrail en ik heb een beetje moeite om te begrijpen hoe ik de staven moet herhalen. Voor een bepaald aantal sporten, geen probleem, we passen het profiel toe op de lijnen en dat is alles. Maar hoe doe je dat als je van tevoren niet weet hoeveel sporten er zullen zijn?
Ik heb een klant (dus ik kan geen bestanden geven) die dit werk doet met een Excel-bestand. In het geval van deze cliënt is het bestand extern (het controleert de hele zaak) maar het bestand kan worden geïntegreerd, kijk naar dit document: https://drive.google.com/open?id=0B9n_R1K7GvSALUVVbU9EUVk4V3M. Het concept van linken naar Excel moet geschikt zijn.
Niet zo lang geleden was er een soortgelijk onderwerp.
Hier leest u hoe u het aantal lichaamsherhalingen kunt regelen op basis van het resultaat van een andere lichaamsherhaling als functie van een afstand.
Mijn probleem komt niet voort uit de vergelijkingen, maar uit het feit dat je bij inventor een ondersteunend onderdeel maakt, je plaatst het in een assemblage en met framegenerator plaats je de profielen. Zodra dit is gebeurd, wordt er een subset "Frame0001" gemaakt. Als u een herhaling wilt doen, zelfs als u een enkel element selecteert, wordt de subset herhaald...
Ik denk dat de oplossing moet zijn om icopy te gebruiken, maar ik moet er wat meer naar kijken.