Het modelleren van een veer

@Tomalam, ik heb spiraalvormig scannen, het is gewoon gemarkeerd als Protrusion omdat mijn functies werden gedaan op een versie van Pro/e waar de namen anders waren. Misschien zelfs vóór de bosbranden.

Verander een van de functies en je zult zien dat het venster anders is.

S.B

Oh ja, ik had dit kleine detail van de functienaam overgeslagen, maar ik gebruik het zeer zelden

PS: gt22 we kunnen niets zien!!

1 like

Ik gebruik de functie wanneer ik een thread wil die visueel is voor klantpresentaties of verkoopdocumentatie.

S.B

@ Tomalam .......... Dit zijn de afbeeldingen van de links die in mijn eerste bericht op de eerste pagina zijn geplaatst

vertel me of het wel of niet werkt, ik werk zelf niet met het gevraagde logboek

bedankt tuto lente een variabele toonhoogte

http://proewildfire.free.fr/tutoriaux-fichiers.html

Bedankt s.b. voor het beeld van je lente. Helaas kan ik het niet openen omdat ik nog pro/e heb, ik schakel pas rond maart 2015 over op creo (de interface ziet er simpa uit :-) ). Kun je een foto voor me maken met de naam van de zijkanten, zodat ik de relaties beter kan begrijpen. Onze veren zijn gemaakt met een variabele spoed om de spoel of spoelen aan het begin en aan het einde te laten verbinden. Denk je dat het niet mogelijk is om op deze manier de lente te creëren met je relaties??

Van mijn kant is het me gelukt, maar ik heb nog steeds een berekening die voor mij willekeurig blijft, afhankelijk van de veer. Dus ik wil graag je relaties testen.

Heel erg bedankt aan alle mensen die me helpen. Zelfs in een groot bedrijf met meer dan 600 mensen krijg je niet altijd hulp bij dit soort problemen^^

Hallo

Ik denk dat die variabele toonhoogte mogelijk is.

Bijgevoegd zijn de afbeeldingen functie voor functie.

S.B

ressort-fonction1.png

Op de beelden is niets te zien.

Ik bevestig ze één voor één.

S.B

ressort-fonction2.png

De 3e functie.

ressort-fonction3.png

En de laatste.

Ik had niet de moed om een globale pdf te maken.

S.B

ressort-fonction4.png