Hallo
Ik heb een symmetrie van een stuk gemaakt, op mijn modelonderdelen heb ik achteraf gaten toegevoegd. Maar ik wil niet dat ze op het symmetrische deel verschijnen (dat nep wordt) en daar zondig ik.
Bedankt
Hallo
Ik heb een symmetrie van een stuk gemaakt, op mijn modelonderdelen heb ik achteraf gaten toegevoegd. Maar ik wil niet dat ze op het symmetrische deel verschijnen (dat nep wordt) en daar zondig ik.
Bedankt
Gebruik de functie om de vlakken te verwijderen of maak een extrusie die de gaten opvult ^^
Hallo, gemakkelijk, je hebt de functie bewerkt in het symmetrische deel en je verbreekt de verbindingen met het basisdeel. Aan de andere kant zul je de afmetingen en beperkingen terug moeten zetten in de schetsen en functies.
Fijn weekend
G.
Hallo
U kunt de functie Gezicht verwijderen op het tabblad Surface gebruiken. Je hoeft alleen maar verwijderen en vullen te selecteren als ik het me goed herinner... Doe dit in de symmetriekamer...
De keer dat ik antwoordde, gaven mijn collega's de juiste antwoorden... ^_^
Hallo ac cobra
Ik denk dat uw antwoord het beste is, zonder de anderen die hebben geantwoord in diskrediet te brengen, ik dank hen ook.
Ik ben geen grote fan van het verbreken van alle banden.
Voor mij vind ik het prima om gezichten te verwijderen, dank je.
Hallo
op 2017 is het niet nodig om een extrusie te maken als je het zelf controleert, MaD ook goed antwoord
Sorry dat ik het anders had moeten zeggen;)
Gebruikt de functie om de gezichten te verwijderen
of
creëert een extrusie die gaten vult ^^
Aan de andere kant, controleer goed, onderdruk en vul, anders genereert het een oppervlaktelichaam :/