Met SW (2013), in tekening, waar is de standaardkleur van de ingestelde afmetingen?
Als ik ze maak, zijn ze grijs (wat niet past bij mijn klant).
Ik heb gevonden om een kleur te wijzigen in de algemene SW-instellingen (systeemopties / kleuren), maar het zal van invloed zijn op al mijn klanten, dus het werkt niet en ik kan mijn klant niet vragen om aan zijn machine te "sleutelen".
Er is geen sprake van om elke kant opnieuw te schilderen, want als het plan wordt gewijzigd, worden de nieuwe afmetingen grijs weergegeven.
De kleur van de dimensies is daar goed en wel gedefinieerd: Gereedschap/Opties/Kleur/Afmetingen, niet geïmporteerd (rijden) en Afmetingen, niet geïmporteerd (gecontroleerd).
Anders moet je misschien op het niveau van het vliegtuig door een laag gaan.
De laag zou een oplossing kunnen zijn, maar hoe zorg je ervoor dat de volgende dimensies automatisch aan deze laag worden toegekend?
Ik heb een twijfel over mijn machine (die net opnieuw is opgestart): ik heb geprobeerd te spelen met het pictogram "Color Display Mode" en er gebeurt niets! Terwijl het op de machine van een collega wel werkt!
Edit: correctie, uiteindelijk werkt het niet op de machine van mijn collega met deze tekeningen (het werkt voor die van een andere klant)