Wijzig de grootte van SW ELECTRIC-aansluitpunten

Bjr, mijn aansluitpunten zijn bijna onzichtbaar en ik kan de instelling niet vinden om ze te wijzigen.

Bedankt voor je hulp

point_de_connection.bmp

Hallo

Misschien is er een probleem met de schaal met de stippen of met de draden op de hele tekening?

Hallo

Als je naar tool==> opties==> schets; Is er geen truc om de punten in te stellen?? 9 uur 's morgens

Maakt gebruik van het verbindingsfilter van de aansluitpunten en routering

Het is in

Option/Aanpassen/Werkbalk/Selectiefilter

Zo kun je ze meteen vinden

@+

1 like

Bedankt voor je antwoorden, maar ik kan de menu's niet vinden:

Option/Aanpassen/Werkbalk/Selectiefilter

Ik heb "optie", maar dan pas ik niet aan...

Ik heb net gemerkt dat mijn draadnummers ook erg klein zijn, dus ik denk dat ik de grootte van de draadnummers moet veranderen... weer ik vind het niet ....

probleme_taille_reperes_fils.png

Door overal te prutsen heb ik een parameter veranderd, nu  nemen mijn draadnummers niet meer toe, al mijn draden hebben dezelfde waarde..... en ik weet niet waar ik deze parameter kan vinden.... Als QQ mij kan helpen... Bedankt

Heb je geprobeerd de instellingen terug te zetten naar de standaardinstellingen?

Ik denk dat we onze tijd zullen besparen:)

Ga naar PROJECT/CONFIGURATIE en vervolgens:

1 like

Hallo, dus ik heb een project opnieuw gemaakt met een basissjabloon en het grootste probleem is inderdaad in de projectconfiguratie, het grafische tabblad dat we de grootte van de punten wijzigen en in de projectconfiguratie, het referentietabblad dat we de lettergrootte wijzigen ... equipotentiaal van mijn kant... maar in het project dat ik had, hoeveel ik deze parameters ook veranderde, veranderde er niets... Een bug ongetwijfeld waardoor ik veel tijd verloor. In ieder geval bedankt voor je antwoorden.... Ik zal zeker terugkomen voor andere problemen, want ik ben nieuw bij SW Electrical en ik kom uit Autocad, dus een ENORME stap om te nemen.

Fijne dag en nogmaals bedankt