Hallo
Ik wil de boorhoek veranderen naar 120°. Is dit mogelijk op solidworks, of niet?
Bedankt
Hallo
Ik wil de boorhoek veranderen naar 120°. Is dit mogelijk op solidworks, of niet?
Bedankt
Ja, het is net als het oude bij de SNCF
alles is mogelijk met SolidWorks
Plaats ten minste één scherm van uw kamer om het probleem te begrijpen
@+
Wanneer u uw boorfunctie bewerkt, staat er een vinkje "toon aangepast formaat"
Het rolt opties uit, waaronder de hoek van de onderkant van het boren
Een boring van 120°! Het is geen piercing meer, of ik begreep het niet helemaal. Gebruik in dit geval niet de boorhulp en maak een schets met materiaalverwijdering.
Bedankt allemaal voor jullie antwoorden, nog een fijne dag
Hallo
Het enige dat u nog hoeft te doen, is de post sluiten door het beste antwoord ^_^ te valideren
Cool, we weten niet eens wat de oplossing is die jouw probleem heeft opgelost...
@AC Cobra 427, nou als we het weten, om de hoek van een boorgat te veranderen, hoef je alleen maar iedereen te bedanken en ze een goede dag te wensen ...
+ 1000 @d Roger en @ac Cobra
Mdr
Het wordt erger en erger
@+
Heren, het is heel gemakkelijk om mensen voor de gek te houden.......... Ik wilde jullie allemaal bedanken voor jullie reactie....... Maar niet iedereen verstaat mijn taal
En de heer MARTIN Julien heeft het duidelijk gemaakt: het is het juiste antwoord van Pascal ...... dus ik dank Pascal heel erg
Het was geen spot, verre van dat. Het probleem was; Als iemand zichzelf dezelfde vraag stelt, zorg er dan voor dat hij het antwoord meteen kan vinden zonder alle antwoorden te typen. Het is nog steeds prima, maar als je 50 antwoorden moet typen om de oplossing te vinden, terwijl als de persoon die de vraag stelde het spel had gespeeld.... Hij zou het meteen gevonden hebben.
Ac cobra, ik sprak niet voor jou, maar voor de heren gt22 en d.roger.......
@ zeeleeuw 69
om het waarom en hoe te begrijpen
Het zou genoeg zijn geweest om de comm-thread te volgen
Het antwoord dat als het beste antwoord is gekozen, is nu het juiste, wat op het moment van onze antwoorden niet het geval was
@ d Roger en ikzelf
en ik weet het laatste antwoord niet @ ac cobra
Dit antwoord wordt elke keer gegeven als de poster een geërodeerd antwoord als het beste antwoord kiest
@+:-)
Hallo
Er was geen spot in mijn opmerkingen, maar vooral onbegrip (een beetje ergernis, dat geef ik toe) over de keuze van het beste antwoord op het moment van mijn post. Het principe van een forum is, vanuit mijn oogpunt, wederzijdse hulp en het delen van informatie, en het stopt niet op het moment dat er een oplossing voor een probleem wordt gevonden. Door het juiste antwoord te markeren, kan iedereen die dezelfde vraag stelt zichzelf snel helpen, als je 3 pagina's met antwoorden moet typen en moet raden welke de juiste is, is dat niet eenvoudig.
Vriendelijke groeten
Nou, het spijt me dat ik niet op tijd heb geantwoord..... Ik ben een beginner......... Ik wist niet dat ik mijn beslissing moest doorzetten.
"Ik wist niet dat ik op mijn beslissing moest terugkomen"
Misschien is dat het probleem. Alleen omdat het probleem is opgelost, wil nog niet zeggen dat we niet moeten denken aan de mensen die na ons komen.
Ik wil "egoïsme" zeggen, maar helaas is het een eigenschap die tegenwoordig steeds gebruikelijker wordt (ik heb het over het leven in het algemeen).
Dus als er wederzijdse hulp of hoffelijkheid is, wordt het verrassend.
Niemand weet eigenlijk hoe je een hoek aan een gat in de Hole Wizard moet geven???
Het hangt ervan af over welke hoek je het hebt...
Een klein diagram zal licht werpen op uw probleem.