De namen van kolommen in een tabel wijzigen

Hallo

Ik heb een algemene tabel gemaakt met zo'n dertig kolommen. Onderaan elke kolom wil ik een vergelijking invoegen (SOM (A1:A5)... Maar na de Z-kolom krijgen de kolommen een naam: [ of \  en daar is een probleem in de functie: (SUM([1:[5) werkt bijvoorbeeld niet.

Is er een mogelijkheid om de naam van de kolommen te wijzigen in bijvoorbeeld AA,AB?

Bedankt

Ik heb niet opgegeven dat ik deze tabel in Solidworks heb gemaakt

Het beste wat je in dit geval kunt doen, is de tabel converteren naar een tafel door de tabel te selecteren en naar het menu "Invoegen" te gaan en vervolgens naar Tableau

Hallo

Ik zie geen software die aan uw vraag is gekoppeld en die moet worden aangepast zodat we uw vraag zo goed mogelijk kunnen beantwoorden. 

Bastien

Wat raton voorstelt is een oplossing. Maar ik kan het ook zonder, zie mijn bijgevoegde bestand.

exemple.xlsx

Ik voeg een schermweergave van de Solidworks-tafel toe. Ik heb de namen van de kolommen die problemen veroorzaken in het rood omcirkeld. en in het groen de "som" functie zoals deze verschijnt.

probleme_table_solidworks.jpg

Blijkbaar werken de sommen voorbij Z niet meer.

Zelfs de kolom heeft de toevoeging van kolom A gemaakt...  o_O

Een oplossing zou zijn om elke 26 kolommen (of minder!) een nieuwe tabel te maken