Hallo, ik heb zojuist mijn eerste boortafel gemaakt in een deeltekening waarop ik bewerkingen heb uitgevoerd met behulp van boren.
Ik wil graag in de kolom "grootte" mijn verschillende draden laten zien in de vorm "M5" in plaats van "diameter 4.2 OVERAL".
Dit om verwarring tussen boren en tappen te voorkomen.
Bedankt
1 like
Hallo
Heb je geprobeerd te bewerken in:
Documenteigenschappen / Gatentabellen
of
Vastgoedbeheerder / boortafels.
Het feit dat je de afmeting van het gat hebt voordat je tikt, stelt je in staat om een fantastische fout te voorkomen. De operator hoeft niet na te denken en maakt zijn hole tegen de aangegeven kansen.
Ik zal kijken of er een oplossing is om de waarde die je wilt veranderen te veranderen.
A+
Zou het cahngen van de kop van je column niet genoeg zijn?
Ja, ik heb eerder gekeken, maar ik heb niets gezien.
Ik begrijp dat het de diameter van de piercing geeft, maar ineens geeft niets aan of het een piercing of een tikken is.
Dat is wat me stoort.
Hallo
Als u de objecten in het model gebruikt, worden de draad en de gaten op maat gemaakt. Net zo zichtbaar als een bijlage.
Als dit niet het geval is, klikt u met de rechtermuisknop op de stippellijnen die de draad in de lay-out vertegenwoordigen en vervolgens op het invoegsymbool, ook zichtbaar op de bijlage. Dan wordt de draad naar tevredenheid beoordeeld.
Vriendelijke groeten.
cotation_filetage.jpg
Bedankt en een fijne avond.
Hallo, het lijkt mij dat u de informatie probeert te beheren die wordt weergegeven in de kolom "grootte" van een boortafel van een tekening. Deze informatie wordt beheerd vanuit een tekstbestand met de naam "calloutformat.txt" dat is geïnstalleerd in de installatiemap (c/programs/solidworkscorp/lang/english)
Het is aan jou om het uit een andere map te kopiëren en aan te passen.
1 like
YARSAC, dat gaat mijn vaardigheden te boven.
In ieder geval bedankt.