Hallo
Ik ben op zoek naar het veranderen van de materialen van de onderdelen in mijn assemblage zonder dat ik elk onderdeelbestand in solidworks 2016 hoef te openen.
Is het mogelijk om het direct in de assemblage te doen?
Bedankt
Hallo
Ik ben op zoek naar het veranderen van de materialen van de onderdelen in mijn assemblage zonder dat ik elk onderdeelbestand in solidworks 2016 hoef te openen.
Is het mogelijk om het direct in de assemblage te doen?
Bedankt
Voor zover ik weet, nee
Omdat elk stuk zijn eigen materialen heeft, zijn eigen gepersonaliseerde eigenschappen
En het is maar goed dat het zo gebeurt
anders zou het de grote bazzaarrrr zijn ;-)
@+ ;-)
Als je assemblage open is, vouw je de boom uit en kun je de materialen van elk onderdeel uit de assemblage bewerken.
Sorry dat ik je tegenspreek, maar naar mijn mening is het mogelijk
U selecteert de delen waarvan u het materiaal wilt bewerken in de boom (met behulp van CTRL of SHIFT) > u houdt SHIFT of CTRL ingedrukt en klikt met de rechtermuisknop op > materiaal > het materiaal bewerkt
Vanmorgen nog heb ik (niet gewijzigd, maar er is geen reden waarom het niet zou werken) een materiaal toegevoegd aan alle onderdelen van een assemblage
(of misschien heb ik het verkeerd begrepen en is dat niet wat je probeerde te doen ^^ )
Met behulp van uw advies heb ik gezocht naar lunch en ben ik erin geslaagd de materialen aan te passen.
Ik ging naar "visualisatie assemblage", selecteerde al mijn elementen en klikte vervolgens met de rechtermuisknop > materiaal > het materiaal te bewerken.
Dank u allen.