Een polylijn bewerken na het bewerken

Hallo

Wanneer u een polylijn maakt met Drafsight, kunt u deze niet meer wijzigen als deze eenmaal is getekend door de eigenschappen ervan te definiëren (breedte, begin, einde, enz.)

De eigenschappen blijven bevroren, ondanks dat de cursor knippert in het menu Eigenschappen

Hallo

U kunt een polylijn wijzigen in Drafsight.

Met de opdracht editpolyline kunt u dit doen (typ in de opdrachtregel) of vervolgens het menu Edit->Entity->Polyline

Het is dan mogelijk om:

• Een gesloten polylijn openen
  • Een open polylijn sluiten
  • Een polylijn koppelen aan een andere entiteit
  • De afmeting van de polylijn wijzigen
  • Bewerk elk punt waaruit de polylijn bestaat.

Als je wilt, is hier de link naar een video die laat zien hoe je een polylijn bewerkt. Het is in het Engels, maar met de afbeeldingen begrijp je het goed, zelfs als je de taal van Shakespeare niet spreekt.

http://www.youtube.com/watch?v=_qce-6skOz4&feature=youtu.be&hd=1

Hallo

Een polylijn kan worden aangepast Zie links:

http://www.solidworks-apac.com/2010/09/06/draftsight-tutorial-the-editpolyline-command/

Ik heb geëxtraheerd wat mij uw antwoord lijkt te zijn:

"Om de opdracht EditPolyLine te gebruiken, kunt u het pictogram kiezen uit de werkbalk Wijzigen, Wijzigen>Entiteit>PolyLine selecteren in het vervolgkeuzemenu of EditPolyLine typen bij de opdrachtprompt.  Zodra de opdracht is geactiveerd, wordt u gevraagd een PolyLilne te selecteren om te bewerken.  Hier is het lastige deel.  Je hebt nog geen PolyLine gemaakt, je hebt alleen lijnen (en/of bogen) gemaakt."

In de hoop dat ik je heb geholpen

Bastien

het is bijna goed

Mijn probleem is dat ik pijlen maak met de polylijnen door de breedte van het begin en de breedte van het einde te veranderen

Inderdaad, door het commando te typen of door het menu kunt u de polylijn wijzigen, maar het is onmogelijk om de breedte van het begin of het einde te wijzigen, Draftsight wijzigt de breedte zonder rekening te houden met de parameters van het begin en het einde

Heb ik iets gemist?

Ha ok, dus het probleem is om alleen de begin- en eindbreedte te wijzigen.

Ik weet niet of het mogelijk is... Maar voor de zekerheid ga ik voor de zekerheid testen in DrafSight.

Ik neem contact met je op zodra ik deze test heb gedaan...

Nou, ik heb het zonder succes geprobeerd... Inderdaad, ik kan de begin- of eindbreedte ook niet veranderen. Ik kan het alleen op een globale manier doen.

Misschien in een nieuwe versie?

om naar Drafsight te sturen!!

Hallo, u moet uw polylijn selecteren en de "Breedte van het eindsegment" wijzigen

draftsight.jpg