Freesmodule voor pvc-leidingen

Hallo;

Ik ben al een paar dagen bezig met het ontdekken van de routeringsmodule.
Ik gebruik het voor PVC gelijmde buizen.
Ik heb al een paar componenten ingesteld voor mijn bibliotheek.

Ik heb een probleem met kortingen waardoor ik geblokkeerd ben in mijn routering.
  In PVC-buizen worden de reducties gemaakt door uitgravingen in de bochten, zeer enz. In tegenstelling tot gelaste leidingen waarbij de reducties in de continuïteit van de leidingen worden gestopt.

Ik heb dus maar één aansluit- en freespunt op dit type PVC onderdelen (waar voor RVS reductie zo gelast er twee aansluitpunten en één freespunt zijn). Dit is vervelend om de routing aan de andere kant (na de reductie) opnieuw op te starten .
Ik heb geprobeerd een beperking tussen de tee en de reductie te plaatsen, maar het blokkeert me om de routing correct voort te zetten en de freesflexibiliteit te behouden.

Als mensen die deze module kennen me zouden kunnen vertellen hoe ik het moet doen, zou dat me enorm helpen.

Vriendelijke groeten

Florian

En als je vals speelt en bijvoorbeeld 2 aansluitpunten op 0,1 mm afstand van elkaar plaatst.

1 like

Als ik dat doe, zal de tube niet op de juiste plaats starten en zal hij me altijd blokkeren als ik de reductie in een T-stuk wil stoppen. Omdat de buis in de reductie moet komen (die in de tee is genesteld) en vervolgens moet de buis er aan het andere uiteinde van de tee uit komen.