SolidWorks 2018 Vermoeidheid Studiemodule

Hoi allemaal

Als ik naar u toe kom, is dat omdat ik de resultaten die ik behaal met de Solidworks-vermoeidheidscalculator niet kan begrijpen.

Na het uitvoeren van een volledig samenhangend vermoeidheidsonderzoek, begon ik aan een vermoeidheidsonderzoek om de levensduur van mijn ensemble te achterhalen. Ik denk dat ik de gegevens correct heb ingevoerd... Helaas, als ik naar de resultaten van het onderzoek kijk, lijkt het helemaal niet coherent, alsof het onderzoek geen rekening heeft gehouden met de stressconcentraties van het statische onderzoek, maar met het deel als geheel...

Aperçu de l’image

Bedankt voor uw aandacht, begrip en geduld. Wachtend op uw terugkeer.

Neem me niet kwalijk als ik ben afgeweken van enkele van de regels van het forum, ik ben gloednieuw.

Vriendelijke groeten.

Hallo @thomas.lerebourg

Dit betekent als ik het goed begrijp dat je in SW simulatie versie PRO 2018 bent

Kunt u alstublieft dit specificeren ""alsof de studie geen rekening hield met de stressconcentraties van de statische studie, maar met het deel als geheel... ""
Ik begrijp niet waarom je "algemeen stuk" zegt als je op een set bent.
Ik neem aan dat je geen flexibele subsets hebt.

Bij vermoeidheidsonderzoek geef je waarschijnlijk een aantal cycli aan of alleen de natuurlijke frequenties en andere dingen zeker.

Kortom, je moet veel meer zeggen voor een lid van het forum om iets te zeggen, AMHA

Vriendelijke groeten