Ik ben op zoek naar de myCADtools-integratiemodule (ik werk onder SolidWorks 2017) om een hele assembly (al zijn onderdelen) te kunnen hernoemen en naar een andere map te exporteren (ik ben van plan dit in bulk te doen, maar als ik het met een assembly kan doen, zal het een overwinning zijn).
Ik zag wel de "Export" operatie voor assemblages, maar het exporteert alleen het asm-bestand naar een andere map en behoudt de link met zijn oude onderdelen.
Ik zag ook dat er de bewerking "Vervangen" was, maar je moet de locatie van de nieuwe kamer en de oude kamer één voor één selecteren (wat extreem lang en oninteressant kan zijn...).
Heeft iemand een oplossing (of een idee) om het hele ding een andere naam te geven en de nieuwe welpen op te nemen?
Ik raad Project Manager aan in plaats van integratie.
Projectmanager wordt gebruikt om een heel project te kopiëren of te verplaatsen (met een regel voor massale hernoeming en mogelijke bulkwijziging van eigenschappen)
De Pack'n'Go zou genoeg zijn geweest voor een enkele assembly (denk ik), in mijn geval wil ik assemblies in bulk dupliceren/hernoemen (vooral in bulk in een map) en automatisch, volgens verschillende zeer specifieke naamgevingsregels, en zonder ze een voor een te hoeven openen in SolidWorks.
Persoonlijk gebruik ik ProjectManager alleen nog voor assemblages. Het heeft een veel beter beheer van de koppelingen tussen bestanden en bibliotheken. Ik heb voorwaarden gesteld zodat de bestanden correct in de juiste mappen worden geplaatst. Om nog maar te zwijgen van de toevoeging van variabelen voor de overdracht van oude bestanden.