Hallo
Ik wilde weten of het mogelijk is om mijn onderdelen uit mijn ontwerpbibliotheek in een pakket te exporteren en te gaan zonder onderdelen te maken, maar de link te behouden.
Ik heb een assemblage waar ik mijn bibliotheek gebruik, maar als ik een pakket doe en ga, krijg ik al mijn onderdelen, dus ik eindig met duplicaten in plaats van de onderdelen uit de bibliotheek te halen.
Bij voorbaat dank voor uw antwoorden
Hallo @cbarou1
Als ik het goed begrijp, wil je alleen bepaalde onderdelen herstellen.
In pack-and-go selecteer je ofwel een ASM en deselecteer je vervolgens handmatig de onderdelen die je niet wilt exporteren
Of je selecteert de onderdelen één voor één.
Aan de andere kant, als je zegt
Ik begrijp het niet, want het pakket en Go (PaG) maakt geen kamer, maar maakt een kopie (een duplicaat).
Als de stukken uit de PaG in verschillende repertoires zitten, is er geen update.
Als u geen update wilt, moet u een voorvoegsel of een achtervoegsel plaatsen.
Maar ik heb de indruk dat dit niet is wat je wilt!
Vertel ons meer of wacht nog even op de voorstellen van onze collega's die scherp zijn op deze onderwerpen
Vriendelijke groeten
1 like
Ja sorry dat de pack and go een kopie maakt, maar ik heb bibliotheekdelen die ook in de nieuwe map zijn gekopieerd. Wat ik zou willen is ze niet kopiëren, maar de link in mijn bibliotheekbestand behouden (gemeenschappelijke componenten).
U kunt dubbelklikken op de kop " In de map " (pad van de verschillende onderdelen en je hebt dit venster dat wordt geopend en waarmee je de elementen van een pad (een map) kunt deselecteren. Desnoods doe je het meerdere keren.
Anders is er een Visiatv-hulpprogramma dat hiervoor geschikter is als u toegang hebt tot het hulpprogramma MyCad (bibliotheekpad opgeslagen voor de volgende keer).
Dit hulpprogramma is projectManager en kan ook bepaalde onderdelen uitsluiten op basis van eigendom of ander verzoek:
3 likes