Beweging in een assemblage bestaande uit verschillende S/Assemblies

Hallo

Bij het maken van een set bestaande uit verschillende S/Ensembles, merk ik dat elk S/Ensemble zonder enig probleem alle bewegingen heeft die bij zijn werking horen. Aan de andere kant, wanneer de verschillende S/Assemblies zijn geassembleerd, heeft het uiteindelijke project geen mogelijke beweging, behalve door ervoor te kiezen om de Assemblies af te breken.

Ik denk dat er een mogelijkheid moet zijn om een eindproject te maken met alle mogelijke bewegingen en verplaatsingen, terwijl de assemblages van elk S/Ensemble behouden blijven.

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden en uw oplossingen.

Hallo

U moet met de rechtermuisknop op de subset klikken en deze flexibel maken.

Vriendelijke groeten.

PS: Wees voorzichtig met de bronnen van uw pc. ;-)

icones.png
9 likes

Dank u voor dit nauwkeurige en snelle antwoord.

Hallo

Dankzij het antwoord dat ik kreeg, kon ik mijn probleem oplossen

Hartelijk dank!!

Uh... Als @remrem je heeft geholpen de oplossing te vinden (precies en perfect gericht antwoord), waarom heb je zijn antwoord dan niet als een beter antwoord gesteld? Degenen die zichzelf dezelfde vraag stellen, kunnen het juiste antwoord zien!

U kunt dit verhelpen door contact op te nemen met @Clémentine: http://www.lynkoa.com/users/lynkoacmanager

Fijne dag

5 likes

Hallo

@mbrel34, wanneer een antwoord u tevreden stelt, is het het antwoord dat u moet afvinken als het beste antwoord en niet opnieuw een antwoord moet maken.

Vriendelijke groeten

5 likes