Hoi @coin37coin , De modus met meerdere beperkingen inschakelen: U selecteert bijvoorbeeld een zijde en alle vlakken van de andere elementen die u wilt met betrekking tot de 1e zijde:
En indien nodig vink je " Maak een bestand met meerdere beperkingen" aan De map is wat in uw stamboom wordt weergegeven. Het kan worden verwijderd zonder de beperkingen te verwijderen met een klik met de rechtermuisknop Breek de meervoudige beperking af, als het je net zo irriteert als ik!
Bewerken: Persoonlijk vind ik het niet leuk, weinig voordelen voor te veel beperkingen!
Ja, ik weet het en ik gebruik het soms aanvullend (ik vind het in sommige gevallen erg praktisch). Aan de andere kant heb ik het volledig overgeslagen toen ik mijn macro deed. Bedankt voor de info voor de bug. Ik zal kijken of ik de map met meerdere beperkingen kan identificeren om de inhoud te verwerken.
Ik vind het integendeel geweldig, het concretiseert de beperkingen met een gemeenschappelijke referentie en organiseert ze duidelijk in een gemeenschappelijke hiërarchie. En wanneer u van de ene referentie naar de andere wilt overschakelen (bijvoorbeeld om van een assemblage- of componentenplan naar een plan van een ander onderdeel te gaan), is dat veel eenvoudiger. En in theorie verlichten de autoriteiten alle ophef. Ik heb het hier niet gecontroleerd.