Meerdere kameropeningen bij het openen van een enkele kamer

Goedemorgen

Mijn probleem is dat wanneer ik een onderdeel open (wat overigens de symmetrie van een ander onderdeel is, maar ik weet niet precies of het een link heeft), solidworks tegelijkertijd het originele deel van de symmetrie opent, maar ook het geheel waarin deze twee delen zich bevinden (d.w.z. dat sommige functies externe referenties hebben gemaakt in deze assemblage, (maar ik weet niet of het een verband heeft).

Namelijk dat ik veel andere onderdelen heb die symmetrieën zijn en veel andere onderdelen die externe referenties hebben gemaakt in deze assemblage, maar er is er maar één van al degenen die dat bij mij doet. Dus daarom weet ik niet of het ermee te maken heeft...

En hetzelfde als ik het plan van dit onderdeel open, opent het de 3D van zijn symmetrische zus en de montage.

Een grote dank aan degene die mij de oplossing zal geven!

Hallo

Extra > Opties..., in Externe referentie stel "Laad gerefereerde documenten" in op een andere parameter dan "alle" volgens uw behoeften.

3 likes

Inderdaad, door "Geen" te zetten, openen ze niet meer. Maar het is vreemd, want al mijn andere stukken die symmetrieën zijn of die externe referenties hebben, openen zich op zichzelf.

Het is niet vreemd. Als het op alles was of alleen gewijzigd, opent SW de contexten om de onderliggende sjabloon bij te werken.

Wat ik bedoel is dat in dit geval, waarom hebben ze de contexten van mijn andere symmetrische stukken of die met externe referenties niet geopend, terwijl het "alleen gewijzigd" op hen allemaal van toepassing was.
Het is duidelijk dat het stuk in kwestie iets anders moet hebben gehad dan de andere, maar ik zie niet in wat het zou kunnen zijn.

Soms zijn er modelreconstructies wanneer ze worden geopend. Uit het geheugen, bijvoorbeeld, als er een reconstructie in een assemblage is, is SW van mening dat het sommige componenten moet bijwerken (zelfs als het een eenvoudige verandering in uiterlijk of een kleine beweging is), en dit kan dit verklaren.

Het beheer van registraties en reconstructies is nogal vreemd op SW en valt nog meer op bij Solidworks PDM, dat eindigt met bestanden die om een record vragen terwijl er niets is veranderd.

2 likes