MYCAD TOOLS / BATCH properties ou project manager

Hallo

Hoe krijg ik toegang tot epdm-eigenschappen met behulp van batcheigenschappen of projectmanager?

Bedankt

Over het algemeen zijn EPDM-eigenschappen gekoppeld aan het Solidworks-bestand: ofwel gekoppeld aan de eigenschappen van het bestand, ofwel gekoppeld aan configuraties.

In deze twee gevallen zijn ze toegankelijk via de Axemble-tools (als u daarentegen de eigenschappen via een hulpprogramma en via EPDM beheert, moet u zich ervan bewust zijn dat het alleen via het hulpprogramma kan worden bewerkt als het SW-bestand wordt uitgepakt).

Als de eigenschap waarin u geïnteresseerd bent niet gekoppeld is aan het SW-bestand, moet u zich misschien afvragen waarom en eventueel de EPDM-gegevenstoewijzingen aanpassen zodat de eigenschap wordt gekoppeld aan het 3D-bestand. (NB: in ons land denk ik dat al onze EPDM-variabelen zijn gekoppeld aan de SW-bestanden, ik zie niet echt het nut van het hebben van een eigenschap die niet is gekoppeld (en ik zie niet echt het nut van het hebben van een eigenschap die niet is gekoppeld (en ik Ik weet niet eens of het mogelijk is))

1 like

NEE, ze zijn er niet

zie bijlage

doc1.pdf

U moet ook de SW-eigenschapsweergave in uw pdf-bestand plaatsen: gekoppeld aan het bestand en gekoppeld aan een van de configuraties, zodat we de globale weergave hebben (niet met behulp van "batch-eigenschap" Ik weet niet 100% zeker wat deze software doet of niet).

Hallo

Met myPDMtools werken myCADtools-tools in de PDM-kluis, maar met SOLIDWORKS-eigenschappen en niet met PDM-bordattributen

Aan de andere kant is er een gelijkwaardige tool in myPDMtools, de PDMProperties-tool die de variabelen van de PDM-kaarten  gebruikt en die van toepassing is op alle soorten bestanden

https://help.visiativ.com/mypdmtools/2021/fr/PDMProperties.html

Er is echter geen vergelijkbare tool als ProjectManager voor het werken met PDM-mapattributen

Philippe