Hallo; Ik vraag me af, zullen er alleen "Chrome" of "Edge" -gebruikers zijn bij Mycad Omdat ik onder FireFox niet de tabbladen zie voor het kiezen van de data van de evenementen...
Sorry voor de kwaliteit van de screenshots... Handvatten gebruiken op afbeeldingen lijkt ook niet te werken. (Zie LynKoa Forum...)
Hoi Remrem; Nee, geen module... waarschijnlijk mijn beveiligingsprotocollen, daar zal ik naar kijken... ...... ........... Nou, na een paar pogingen... Ik zou de beveiliging moeten uitschakelen op: "Inhoud gebruikt voor tracking"
Na onderzoek hebben we gemerkt dat Firefox formulieren blokkeert wanneer de "strenge" modus van volgbeveiliging is ingeschakeld. Om u te kunnen registreren voor myCADday in Firefox, is het dus noodzakelijk om deze modus uit te schakelen en over te schakelen naar de "standaard" modus (zie bijgevoegde afbeelding).
Als u echter geen toegang heeft tot deze wijzigingen, kunt u zich registreren via een andere browser.
Wacht op Windows-versie 11 of ze hebben er alles aan gedaan om het moeilijk te maken om een andere browser te gebruiken. Als u de browser niet programmeert om te installeren, is het een gedoe om de fire fox a posteriori bijvoorbeeld te verklaren
Om nog maar te zwijgen van het feit dat sommige sites, waaronder MyCanal, de site bijna onbruikbaar maken als je Edge niet gebruikt.