Hallo
Ik kom een systematisch probleem tegen met alle vragenlijsten in MYCADLEARNING, de pagina's lopen systematisch vast na een paar vragen.
En bij certificering - SOLIDWORKS Advanced Sketch, was het onmogelijk om de 20 vragen te voltooien.
Iemand een antwoord?
Dank je wel:)
capture_erreur.png
Hallo
Welke verkenner gebruik je Chrome, Edges, ...? Heb je het probleem met een andere verkenner?
Bedankt voor deze informatie, we zullen kijken waar het probleem vandaan kan komen.
Vriendelijke groeten
1 like
Hallo
Dank u voor uw antwoord,
Ik heb Chrome, Edges, Internet Explorer getest en op het bedrijfsnetwerk werkt het niet.
Op een particulier netwerk en met Safari had ik geen problemen (afgezien van een paar kleine bevriezingen)
Ik ga testen met Safari op het bedrijfsnetwerk om te zien wat het probleem veroorzaakt.
1 like
Na het testen lijkt het probleem van het netwerk te komen. De Lynkoa-site is over het algemeen traag op het bedrijfsnetwerk. Heeft iemand een idee wat de impact is op deze reactietijden?
Hebben we een goede verbinding met glasvezel?
Bedankt
1 like
Hallo
@nicolas.turpin kun je de test opnieuw doen omdat we het probleem van traagheid en bevriezing bij het uitvoeren van de QUIZZEN hebben opgelost?
Bedankt dat je ons op de hoogte houdt door feedback.
Vriendelijke groeten
Hallo
Ik heb net de test gedaan. Inderdaad, het werkt nu.
Hartelijk dank!
1 like