Mycadlearning

Hallo

ELEARNING LASSEN werkt niet, stopt bij de eerste keer van de training, waarom is het vergrendeld?

Ik ben op SW 2017 SP5.

Dank u  voor uw antwoord. ...@+.

PS: Zie bijgevoegde screenshots.

Ik denk dat ik het antwoord weet, maar ik wil een bevestiging ...@+ Bedankt

2018-01-26_111658.jpg

Hier is nog een screenshot ...@+.

2018-01-26_111635.jpg

Netwerk probleem

?

Hallo

Ik begrijp je probleem niet.  De cursus "Plaatwerk" werkt goed. Kun je het nog een keer proberen? Onder welke IE valt u (Chrome, IE, ...)?

Vriendelijke groeten

Heb je dit probleem op andere thema's of is het alleen op deze cursus?

Hallo

Bedankt voor je antwoorden, maar als je naar de onderstaande schermafbeelding kijkt, kun je zien dat het wordt vergrendeld, er is een hangslot bij elk onderdeel dat ik niet kon doen, en een die ik niet kon valideren ... @+

2018-01-26_111658.jpg

Hallo

Ja, op dit moment is het alleen op deze cursus plaatwerk dat ik deze problème...@+ heb ontmoet+

Bedankt.

Hallo

Dit is heel normaal, want voor deze module moet je alle hoofdstukken doen om verder te komen. Je kunt dus niet naar "Vouwen, Ontvouwen,..." gaan totdat je de huidige les "Geavanceerde vouwfunctie,..." hebt gevalideerd.

Andere modules zijn zozeer op dit principe gebaseerd dat andere kunnen worden uitgevoerd zonder stappen om te valideren.

Vriendelijke groeten

Bedankt voor je antwoord, maar het loopt gewoon vast aan het einde van het 2e hoofdstuk, en we kunnen zien dat het geblokkeerd is, ... Dat is gewoon om te weten waarom het blokkeert... Bij voorbaat dank voor andere antwoorden, hartelijk.

Goedenavond

Ik ben ingelogd met uw identiteit en ik kan de cursus voortzetten die in de gaten wordt gehouden voor "La Tôlerie". Het is een module waarbij je alle lessen moet doen, anders ontgrendelt hij het volgende slot niet.

Vriendelijke groeten

elearning_tolerie.mp4

Hallo meneer Jean Marc Savoyat,

Bedankt voor je antwoord, ik ga een andere proberen en ik houd je ongeldig.

Vriendelijke groeten.

Alain RANCHON

Hallo weer,

Hier heb ik net het 2e hoofdstuk afgemaakt dat ik leuk kon vinden, maar niet afmaakte.

Bedankt voor het verlichten van mij.

Vriendelijke groeten.

PC: Screenshot

2018-01-31_171346.jpg

Goedenavond

Ik begrijp echt niet wat er aan de hand is met je bericht, want van mijn kant en met je gebruikersnaam kan ik hoofdstuk 2 voortzetten (dat nog niet af is). Heb je toegang tot het "Menu" icoon om door de module te navigeren? De delen in het grijs zijn de onderdelen die je al hebt gedaan en in het oranje de delen die nog niet zijn afgerond in de cursus. Je moet helemaal naar de quiz gaan om deze les af te ronden.

Kunt u een ticket voor de hotline aanmaken, zodat zij op afstand de controle over uw werkstation kunnen overnemen?

Vriendelijke groeten

Jean-Michel SAVOYAT

elearning0.png

Hallo Jean-Michel Savoyat,

Bedankt voor je follow-up van deze e-learning training, ... De rest van de plaatwerktraining zal ik niet kunnen proberen, maar ik zal u op de hoogte houden van de huidige zaak.

In de tussentijd, mijnheer, mijn hartelijke groeten.

Dhr. Alain RANCHON

Hallo aan iedereen die heeft deelgenomen aan mijn onderzoek naar de elearning-werking van plaatwerk, het is oké dat ik net klaar ben, het werkt, dus ik kon dit niet-functioneren niet uitleggen, en nogmaals hartelijk dank aan jullie allemaal.

Alain RANCHON

Hallo

Ik heb een opmerking over het e-learning van solidworks-tekeningen, op de laatste 3 hoofdstukken is er vaak dezelfde presentatie die wordt herhaald, het is een beetje gênant als je een beginner bent, wat mij betreft weerhoudt het je er niet van om deze training met de hand af te maken.

Ik heb deze opmerking tot op de dag van vandaag en dit uur opgemerkt.

@+

Alain RANCHON

Hallo

Ik heb een opmerking over het e-learning van solidworks-tekeningen, op de laatste 3 hoofdstukken is er vaak dezelfde presentatie die wordt herhaald, het is een beetje gênant als je een beginner bent, wat mij betreft weerhoudt het je er niet van om deze training met de hand af te maken.

Ik heb deze opmerking tot op de dag van vandaag en dit uur opgemerkt.

@+

Alain RANCHON

Hallo

Kunt u mij vertellen om welke module het gaat?

• Basiskaarten in SOLIDWORKS
  • SOLIDWORKS-tekeningweergaven

Bedankt

Vriendelijke groeten

Hallo

De moduele is de Solidworks tekening aanzichten, alleen de laatste hoofdstukken van de presentatie wordt herhaald over hetzelfde onderwerp... MErci @+.

Vriendelijke groeten.

Alain RANCHON

PS: Ik heb niet geaarzeld om het nog een keer te doen.