Mycadlearning

Hallo weer,

Uit nieuwsgierigheid heb ik zojuist de module Solidworks Drawing Views opnieuw gedaan.

De fout zit in deel 6 en 7, de weergave is hetzelfde in deel 3.

Dat wil zeggen dat het de weergave van inzet 3 is die wordt herhaald op deel 6 en 7.

Jammer voor mij, het is juist deze die me interesseert.

Vriendelijke groeten.

Alain RANCHON

Hallo

Ik ben dit aan het onderzoeken en zal u zo snel mogelijk op de hoogte houden.

Bedankt

Vriendelijke groeten

@A.A. Het probleem is opgelost. Kun je het nog een keer proberen?

Bedankt

Vriendelijke groeten

Hallo

Dank je wel dat het werkt ...@+.

AR.

Koel! Bedankt voor je feedback.

Vriendelijke groeten

Hallo weer,

Ik kan de nieuwe training van 2018 niet afmaken, hier is het bijgevoegde bericht.

Ik heb alle stappen gevalideerd, maar niet de uiteindelijke validatie.

Vriendelijke groeten.

Alain RANCHON

2018-02-21_163701.jpg

Het is oké om slechts één stap te zetten die nu wordt weergegeven, om door te gaan ...@+.

Goedenavond

Kunt u de cache van uw browser wissen? U moet een 8e "8_Treehouse"-sectie hebben vóór de certificering MCQ op de nieuwe SW2018-producten.

Bedankt

Vriendelijke groeten

Goedenavond

Er was inderdaad een hoofdstuk "boombedekking" dat niet verscheen, ik kon de nieuwe training van 2018 afmaken.

Dank je wel @+

Alain RANCHON

Goed gedaan!

Hallo

Gewoon een vraag die in me opkomt, is het mogelijk om een visualisatiekubus op een assemblage te gebruiken om me in staat te stellen een volume te bepalen om een pakket te maken?

Dank u allen voor uw antwoord.

Vriendelijke groeten.

AR

Hallo

Het zou beter zijn om deze vraag te stellen door een nieuw discussieonderwerp aan te maken, zodat de hele gemeenschap je kan antwoorden (Kopiëren/Plakken in het forum).

Vriendelijke groeten

Hallo

Ik heb een opmerking over de e-learning "Standaard Simulaties", ... We kunnen niet van tijd tot tijd een "goed of fout" antwoord krijgen op de certificeringsvragenlijst "Standaard Simulaties ". Het is maar een opmerking, want het zou fijn zijn om een antwoord te hebben op de vraag die in de vragenlijsten zelf wordt gesteld.

PS : Zie bijlage.

...@+.

2018-06-11_100030.jpg