gerald
18 november 2013 om 08:54
1
Hallo
Ik heb me geregistreerd op MyCADplace en toen ik vroeg of er tutorials of andere uitleg waren om me voor te bereiden op de verzendkosten op 2 december, kreeg ik te horen dat ik naar lynkoa moest gaan... nou ik ben er al een tijdje dus de vraag,
Ik laat me doen en wacht tot er contact met me wordt opgenomen, of speel ik mijn basis-GG en irriteer ik iedereen om naar de info te gaan vissen?
Ps: het is algemeen bekend dat ik een Cassec ben.... Dus maak je geen zorgen, ik ben niet gemeen voor dat alles lol
Hallo
Mycadplace komt op 2 december online.
Er zal online hulp zijn, maar maak je geen zorgen: als je weet hoe je een service als Dropbox moet gebruiken, kun je Mycadplace gebruiken.
We wilden u de gemakkelijkst mogelijke oplossing bieden.
Als u nu een specifieke vraag heeft over de oplossing, voel u vrij om uit te breiden en deze hier te stellen.
Vriendelijke groeten
F.Chosson
2 likes
system
18 november 2013 om 09:05
3
Hallo
De oplossing is simpel. Naar mijn mening is het onder de knie krijgen van het product... Hooguit 10 minuten...
Zoals Fred zegt, echter beschikbaar voor eventuele vragen.
Yves
gerald
18 november 2013 om 09:24
4
Ik hoop dat het eenvoudig zal zijn voor de gast die raadpleegt... Mijn klant worstelt al met Outlook....
gt22
18 november 2013 om 09:39
5
Ik kan je geen PM @ SEPM sturen?
Is je adres goed?
@+ ;-)
Hallo
Daarna, als uw klant problemen heeft met Outlook...
De bediening is voor ons heel eenvoudig omdat we onze computertools beheersen.
Iemand die niet uit de voeten kan met Outlook, heeft niet meer hetzelfde.
Er zijn nog steeds een minimum aan manipulaties uit te voeren, zeker heel "eenvoudig", maar niet minder ingewikkeld dan normaal gebruik op Outlook.
1 like
gerald
19 november 2013 om 21:21
7
@gt22
Het is wederzijds, ik heb je een bericht gestuurd, heb je het begrepen?
gerald
30 november 2013 om 23:40
9
En op een klein startblok voor 2 december
gerald
3 december 2013 om 08:39
10
Hallo
Ik ben net begonnen met testen...
Ik heb een SLDASM-bestand als voorbeeld geplaatst en het werkt, maar toen ik mijn project maakte, wilde het me niet uit dit bestand hebben. Kunnen we niet 2 verschillende projecten maken met hetzelfde bestand?
gerald
3 december 2013 om 08:41
11
Ik vergat een verduidelijking die zeker zijn onmogelijkheid heeft...
In Fixed zit ik op een pc, maar omdat ik veel beweeg, is mijn laptop een macbook pro.
Ik kan er bestanden op openen dankzij edrawing, maar hoe zit het met mycadplace.
gt22
3 december 2013 om 08:46
12
Hoi @ SEPM
Ik heb de DHG-titel gezien, maar niets + we gaan niet verder .......................? Snap ik niet??????
@+ ;-)
PS: Vraag Yves om bevestiging
gerald
4 december 2013 om 23:58
13
Ik heb een beetje meer en een ander formaat geplakt
Nu moet ik uitzoeken hoe ik moet uitnodigen en het duurt meer dan 10 minuten
gerald
5 december 2013 om 00:35
14
Nou, dat is het, ik stuurde een gast naar een buiten Lynkoa en op een stagiaire naar Lynkoa voor een ander project. we zullen zien..;
roms
5 december 2013 om 08:30
15
Hallo Gerald
De prompt goed ontvangen, maar het bericht dat de prompt is uitgeschakeld, wordt weergegeven en er gebeurt verder niets...
Sorry
Romeins
sans_titre.jpg
gerald
5 december 2013 om 09:06
16
Hallo Romain
Ik heb je de uitnodiging teruggestuurd en dus ben je een medewerker + lezer voor het geval dat. Daarna is er alleen een beheerder om te testen
gerald
5 december 2013 om 09:28
17
In al mijn projecten over mycad is er maar één medewerker die verschijnt. Is dit normaal?