MYCADTOOL een aangepaste eigenschap maken met een globale variabele

Hoi allemaal.

Ik wil in staat zijn om een aangepaste eigenschap te maken met behulp van de MYCADTOOL-invoegtoepassingen die zou worden ingesteld op een globale variabele in mijn onderdeelbestand.

Heb je enig idee van de haalbaarheid van het ding? Zo ja, welke stappen moeten dan worden ondernomen?

Bij voorbaat dank

A. Mendes

Hallo

Heb je een voorbeeld van de bestandsnaam en variabele die je wilt krijgen.
Gebruik anders de MyCadTools Integration tool. 
U kunt de bestandsnaam krijgen die u eenvoudig kunt manipuleren met een bepaalde voorwaarde.

Jerome

1 like

Welk type globale variabele, in welke vorm in het bestand, met welk hulpprogramma MYCADTOOL (Samrtproperties?)

Een klein concreet voorbeeld is vaak beter dan een grote bla bla. Hoe specifieker de vraag, hoe gerichter de antwoorden zullen zijn.

Concreet wil ik automatisch de eigenschap Accessoire Aantal aanmaken die in dit bestand aanwezig is.

Wetende dat dit laatste is gekoppeld aan een globale variabele die aanwezig is in de vergelijkingsmanager.

Bij voorbaat dank

Vriendelijke groeten.

A. Mendes

OS-O201-001-D.SLDPRT

als ik het goed begrepen heb:
- Voegt u automatisch een eigenschap toe aan uw bestanden (regel 26)?
- en een waarde toevoegen aan de link naar een andere eigenschap van een ander bestand?

Zo ja, gebruik dan de integratietool met de volgende configuratie

Wees voorzichtig, geldig als de bron altijd hetzelfde bestand is.
Het enige dat u hoeft te doen, is de bestanden selecteren die u wilt bijwerken en de tool uitvoeren.

+ uitleg over de tool: https://help.visiativ.com/mycadtools/2019/en/Integration.html

Jerome

Dit is mijn probleem, elk persoonlijk eigendom is afhankelijk van het bestand waarin het is ingevoerd.

Het adres varieert dus met elk verwerkt bestand.

Hallo

Ik stel voor dat u een ticket opent bij de hotline, omdat u persoonlijk van gedachten kunt wisselen met onze teams. Bovendien kunnen zij op afstand de controle overnemen om uw verzoek beter te begrijpen en erop te reageren.

Dan kun je je antwoord geven op het forum zodra de oplossing gevonden is. Dit kan andere gebruikers helpen.

Vriendelijke groeten

3 likes

Dank je wel jmsavoyat