Hoi allemaal
Wij maken gebruik van de myCADtools add-ons:
-Projectmanager voor het exporteren van assemblages
-SmartProperties om eigenschappen met betrekking tot tekeningen te wijzigen
Ik zou graag willen weten of het mogelijk was om SmartProperties (bijv. deadline of dealnummer) te wijzigen bij het exporteren van een assembly? Want na het exporteren van de assembly, moet ik de eigenschappen voor elk document wijzigen.
Dank u voor uw hulp.
Vriendelijke groeten.
Geoffrey MICHEL
Hallo;
Gebruik hiervoor het tabblad " Eigenschap ".
Houd er rekening mee dat de uitvoeringen in volgorde worden gedaan (van boven naar beneden).
- Verwijder de eigenschap die u wilt vervangen
- Creëer uw eigendom opnieuw met uw nieuwe waarde...
Let op documenttypen als u uw onderdelen, samenstellingen en tekeningen anders beheert.
Door ons gebruikt voorbeeld:
Opmerking: Ik gebruik rechtstreeks de links (eigenschap: " Pad ") naar de Smartproperties " maskers " (*.XML) van de nieuwe " Deal ".
Anders is het nog steeds mogelijk om uw eigenschappen aan te passen met " Integratie " na uw kopie...
de tool " Integratie " (Visiativ) geeft u meer speelruimte om uw eigenschappen te wijzigen.
Vriendelijke groeten.
2 likes
Om @Maclane te voltooien, kunt u ze ook in batch wijzigen via batchproperties als u hetzelfde bedrijfsnummer heeft, maar de gemakkelijkste manier is om dit in projectmanager te doen.
2 likes
Bedankt voor je duidelijke antwoord!
Ik heb geen toegang tot onze Smartproperties custom properties (voorbeeld dealnummer), waar vind je de Smartproperties "maskers" om ze via het "pad" toe te wijzen?
Hartelijk dank voor uw hulp.
Het 1e dat u moet controleren, is het type woning dat u wilt wijzigen in smartproperties.
In het zicht van uw zeefdruk, geen masker (Linken naar ander Xml-bestand)
In dit geval, als een of meer teksteigenschappen heel eenvoudig zijn, open je projectmanager, je krijgt je open assembly en je gaat naar het eigenschappentabblad, voeg dan toe, en je zet de naam van de eigenschap en de gewenste waarde, zie bijgevoegd voorbeeld:
Als de clientnaam is gerelateerd aan een ander eigenschapstype dan tekst, past u het type indien nodig aan.
Ter informatie, hier is de hulp van de software die vrij goed is gedaan:
https://help.visiativ.com/mycadtools/2022/fr/ProjectManager.html
1 like
… Zonder toegang tot aangepaste eigenschappen zal het niet gemakkelijk zijn...
@sbadenis was sneller dan ik voor de link om te helpen ...
Vriendelijke groeten.