Hoi allemaal
Ik vraag me af of er een bug is met solidworks, meestal ga ik naar de lay-out voordat ik afdruk en vraag ik om een voorbeeld voordat ik afdruk. Maar de laatste tijd ben ik het schalen naar 1:1 en ik klik op preview en niets, nada.
Wat te doen, het is een eeuwigheid geleden dat ik voor het laatst tekende, misschien ben ik wat parameters vergeten, ik stel je de vraag wat er mis is?
Is het papierformaat niet de oorzaak? :
Zet A4 of A3 indien nodig en dan overzicht.
4 likes
Hallo
Wat zijn de HT-afmetingen van wat u wilt printen?
We zien een beoordeling van 84,01 boven het lay-outvenster, dus a priori erg klein.
Je moet in ieder geval nog een printer plaatsen om het voorbeeld te zien
Hallo
Mijn afmetingen van mijn onderdeel zijn 84,01 mm lang x 20 mm dik, mijn hp deskjet 2800-serie printerIk kan 215,9 mm x 279,4 mm printen.
Heeft u de units in uw kamer bediend?
Als je het alleen met dit stuk doet, kijk ik in deze richting.
Kunnen we uw Europarlementariër zien?
Anders, als u uw sldprt kunt delen, zullen we het elk voor ons proberen
Het beeld van de muntstuk. SLDPRT (796,6 kB)
Ik deel mijn bestand met jullie, de eenheden zijn in mm.
Ik had het niet gezien, maar voor mij moet je een tekening doornemen om op schaal 1 af te drukken. Je hoeft niet vanuit de kamer te printen.
5 likes
Ik zet A4 en dan klik ik op schaal en dan voorbeeld en het werkt niet
Zoals sbadenis zegt
Probeer het, het zou moeten werken
Ik maak een tekening met een A4-vel, ik print het en het werkt, maar ik begrijp het nog steeds niet, ik selecteer
Schaal 1, dan portret, dan klik ik op voorbeeld en het werkt niet. Ik voer waarschijnlijk ergens een fout in. Als ik zonder zout afdruk. Parameters werken
A4 formaat. SLDDRW (75,8 kB)
Ik ben verbaasd, hoe kunnen we ervoor zorgen dat de 3D-weergave in schaal 1/1 is... het percentage van de printer is alleen de verhouding van het scherm versus het vel.
=> De meest relevante oplossing is tekenen met een schaalfactor van 1:1 (voor alle weergaven) binnen een formaat dat door de printer wordt beheerd... (A4-A3...)
3 likes