Hallo
wanneer ik Solidworks start en de activering via internet probeer uit te voeren, krijg ik een melding: "het maximum aantal activeringen is overschreden" wat betekent dat?
Hallo
wanneer ik Solidworks start en de activering via internet probeer uit te voeren, krijg ik een melding: "het maximum aantal activeringen is overschreden" wat betekent dat?
Ik heb precies hetzelfde probleem...
Hallo
Elk serienummer heeft 2 activeringen.
Een "professionele" activatie en een "thuis" activatie. Thuisactivering is voor persoonlijk gebruik bij u thuis.
Wanneer u de melding "Hetmaximale activeringsaantal is overschreden" krijgt, betekent dit dat uw licentie al twee keer is geactiveerd. Misschien bent u vergeten uw rijbewijs over te dragen voordat u van station wisselt. Als je nog steeds toegang hebt tot je station, moet je SolidWorks starten, naar het menu "?" gaan en de regel "Licentie overdragen" kiezen. In het geval dat uw station niet meer toegankelijk is, moet u contact opnemen met uw dealer om het probleem op te lossen.
Dit probleem kan zich ook voordoen als u uw station formatteert zonder de licentie te hebben overgedragen.
bedankt fantunes inderdaad ik was net van station veranderd en had de software op mijn oude niet uitgeschakeld, het werkt perfect