Ik zou, voor een specifieke toepassing, de gedetailleerde nomenclatuur moeten uitvoeren van de onderdelen of lichamen die in een onderdeel zijn ingevoegd.
Het idee zou zijn om de volgende nomenclatuur te kunnen extraheren:
1-Bruto
2-assig
Welke oplossing kan worden overwogen? wetende dat ik niet door een vergadering kan gaan omdat ik dit allemaal moet vervormen !
Misschien door het gereedschap "gelaste constructie" te gebruiken en van daaruit de stuklijst van gelaste onderdelen uit te voeren (waarbij rekening wordt gehouden met de lichamen van het onderdeel)?
Hier is mijn onderzoek naar de oplossing die u voorstelt, ik heb in het rood omcirkeld wat ik in de nomenclatuur moet extraheren zonder door de aangepaste pp te gaan, omdat de basiscomponenten uit de bibliotheek worden geëxtraheerd.
In uw SLDPRT is het verplicht om een lijst van gelaste onderdelen te hebben, dus een gelaste constructie omdat er meerdere instanties zijn. Voeg in uw SLDDRW een normale stuklijst in met de opties "Gedetailleerde lijst van gelaste onderdelen" en "gedetailleerde stuklijst".
Op deze manier krijg je 1 - Naam van de set die overeenkomt met de $prp van de SLDPRT 1.1 - Naam van de carrosserie 1 die overeenkomt met de $prp van de mechanisch gelaste carrosserie 1.2 - Naam van lichaam 2 die overeenkomt met de $prp van het deel dat in SLDPRT 1 is ingevoegd.
Nog iets, deel 1.2 dus de as is een onderdeel binnen een onderdeel, bij het invoegen moet je het vertellen om de eigenschappen in de lijst met gelaste onderdelen te kopiëren.