Hoi allemaal
Een klein probleempje dat ik heel vaak tegenkom (en waar hier waarschijnlijk al over gedebatteerd is).
In een multibody 1 deel maak ik verschillende carrosserieën, waaronder een dek A dat hergebruikt zal moeten worden in andere multibody delen van het project.
Dus ik bewaar dit lichaam en plaats het vervolgens in de gewenste stukken.
Tot nu toe werkt het heel goed, want door kamer 1 aan te passen verandert het de platenspeler voor iedereen.
Nu is mijn probleem tijdens de Europarlementariër; als ik een algemene tabel wil maken met een lijst van gelaste onderdelen van mijn assemblage, krijg ik evenveel plaat A-lijnen als er onderdelen zijn waar het zich bevindt.
Ik wou dat ik een enkele lijn had als het lichaam identiek is.
Is er een oplossing?
Bedankt
Hallo @ronathan
Er is deze optie
Ik geef aan dat het geen geometrische herkenning doet, het is gebaseerd op de naam en de aangepaste eigenschap)
3 likes
Ik zie niet echt hoe je toegang krijgt tot deze optie?
Ik klik met de rechtermuisknop op de tabel, maar ik heb dit vervolgkeuzemenu hier niet.
Bijgevoegd is een kleine demo,
BOM voor de assemblage van twee onderdelen met een afgeleide body:
Klik met de rechtermuisknop en combineer de componenten:
Als gevolg hiervan hebben de afgeleide lichamen dezelfde nummering onder een enkele regel in de nomenclatuur, die kan worden verplaatst om een betere leesbaarheid te hebben:
Nu we proberen dezelfde manipulatie toe te passen op de andere twee lichamen, zien we dat ze worden gecombineerd, het mag niet gebeuren:
In het vorige bericht heb ik gewezen op de eigenschappen, en dat is het probleem, de lichamen hebben dezelfde naam:
Als gevolg hiervan is het noodzakelijk om ervoor te zorgen dat lichamen niet dezelfde eigenschappen hebben
1 like
Sorry voor de wijzigingen, ik weet niet of het de site of mijn smartphone is, het bericht bevestigt zichzelf!