We hebben een macro nodig voor solidwork die een dxf-bestand uitvoert met brandlijnen om te vouwen

Bedankt JeromeP , je macro werkt perfect op de meeste onderdelen, aan de andere kant is het onmogelijk om het te laten werken.

Voor dit deel is het bijvoorbeeld onmogelijk om de macro te laten werken, er verschijnt geen lijn.

Ik weet niet of het voor jou werkt, maar niet op mijn werk. Aan de andere kant op andere delen geen zorgen

pi_092729.sldprt

Er zit een fout in de transformatiematrix. Ruilen:

transformData(12) = 1#

bij:

transformData(12) = swView.SchaalDecimaal

om rekening te houden met schaal

Dat klopte, als ik het goed begreep zodra het plan niet op schaal 1 was werkte het niet, vandaar de aanpassing om een rantsoen te maken met de schaal van het vel.

Perfecte macro nu! Nogmaals bedankt JeromeP , u zult ons allemaal kostbare tijd besparen.

Anders voor Bart☺, ik wist al dat MarkFoldlines een volgeling en zware gebruiker van Mycad-hulpprogramma's was, maar met deze add-on kun je het onderdeel verwijderen of markeren, niet de tekening, en aangezien je het snijvlak voor de papierkant moet kiezen, past het niet bij ons. Maar als deze add-on bijna hetzelfde doet als de macro van JeromeP , maar dan in de kamer.

1 like