Nieuwe ontwerpuitdaging!

Ik ben het met je eens, het onderwerp is niet eenvoudig, het is om de paar haren die ik nog heb uit te trekken :wink:
Ik ben ervan overtuigd dat iemand een briljant idee zal hebben, het moeilijkste deel zal zeker het werk van de jury zijn!

Hallo @Sylk Sylk,
Ja, het is mogelijk om meerdere voorstellen te doen :slight_smile:

1 like

Ja, niet gemakkelijk want een logo (ook al wordt het incidenteel als mascotte gebruikt) is niet hetzelfde als een mascotte.

Het logo is verdikt 2 D, terwijl een mascotte deel drie 3 is.

Het verschil tussen de twee is het vergelijken van een sandwichbrood met een sneetje van hetzelfde sandwichbrood.

Je moet dus kiezen voor de competitie tussen een mascotte beschuit of een ongesneden sandwichbrood.

In het geval van beschuit is het gemakkelijker om communicatieobjecten zoals een logo te maken.

De winnaar zal een geweldige biscottos moeten hebben om te winnen :mechanical_arm: :muscle:

Goed te pellen

3 likes

Van mijn kant heb ik allereerst een logo gemaakt, omdat ik denk dat je er een nodig hebt naast de mascotte.
Misschien win ik er geen prijs mee in deze uitdaging, maar het maakt niet uit, het is essentieel.

image
[… Oké, ik ga uit ->]
Let op, ik heb net gemerkt dat het mogelijk is om de afbeeldingen te verkleinen door erop te klikken in het rechterpaneel... We leren elke dag bij...

3 likes

Hoi allemaal

Inderdaad, de definitie van het woord "mascotte" is erg breed! Het kan gewoon een symbool zijn of iets abstracts! Een mascotte is niet per se een menselijke of dierlijke voorstelling...!

1 like

Ik heb een eerste voorstel geprobeerd, maar het is niet gemakkelijk...

1 like

Gefeliciteerd @DoubleL ! Zeer geslaagd als eerste voorstel :slight_smile: , ook al is mijn onderwerp inderdaad niet eenvoudig...

1 like

Hoi allemaal

Om u te helpen bij uw onderzoek en uw ontwerpen te vereenvoudigen, zijn hier enkele bekende mascottes die u als voorbeeld kunt nemen :wink:

image
image

Veel succes aan iedereen!

Hoi allemaal
Bedankt aan de eerste deelnemers voor jullie voorstellen! Pas echter op dat u het Lynkoa-logo niet plagiaat pleegt...! Het doel is om een mascotte (een personificatie van de gemeenschap) te creëren en geen logo :thinking:

Nieuw mascotte idee :slight_smile:

1 like

Als ik het goed begrepen heb, moet de mascotte gemaakt worden onder SW of Catia. De geometrie zou in dit geval vrij eenvoudig moeten zijn. Ik ken Catia niet, maar onder SW zijn al deze voorbeelden onhaalbaar of vereisen ze een onredelijke modelleringstijd.
Uit ervaring is gebleken dat dit soort uitdagingen, om goede resultaten te behalen, in twee fasen moeten worden gedaan. Het is zeldzaam om een goede kunstenaar te zijn en tegelijkertijd SW te kennen.

1 like

Nou vi!

Daarom hebben we om opheldering gevraagd. in onze interacties met @DoubleL

Voor mij die geen NURBS-modelbouwer gebruikt, is het een missie onmogelijk, tenzij ik iets lelijks doe.

Bovendien mag het niet gendergebonden zijn om niet de toorn van de zeecologische-pseudo-feministe aan te trekken. Dus de oplossing is om een engel te maken, omdat we hun geslacht niet kennen.

@soring dan onderschat je jezelf :sunglasses:

1 like

Ik stel voor dat onze mascotte CADix wordt genoemd als hij fluwelen ogen heeft

1 like

@Zozo_mp ja, CADx-label

@Zozo_mp , @Sylk I love you can't be beat on the naam van de mascotte denk ik!
@Coralie snelle vraag, ik hoop dat de mascotte zal worden gemaakt op toekomstige myCAD-evenementen? Ik wil te veel foto's maken met een CADx-label!!
Als goochelaar vermommen ik me soms (clown, piraat, kerstman als de echte niet beschikbaar is) dus als het moet houd :rofl: ik het erbij (aan de andere kant zal het een groot formaat aannemen...)

Natuurlijk @DoubleL !! Een levensgrote mascotte is de droom! Ze zal de kans krijgen om ons overal te vergezellen :wink:

Hallo @Coralie
Is het voor ons mogelijk om onze deelname na inzending te bewerken?
Als ik bijvoorbeeld een sldprt post, kan ik dan later terugkomen om uitleveringen toe te voegen, de beschrijving te wijzigen of het sldprt-bestand bij te werken?

Hallo @Sylk ,

Ja, absoluut, het is mogelijk om uw voorstel te wijzigen! Aarzel niet om me te schrijven als het je niet lukt :wink:

1 like

Ik heb er geen voor mezelf, dus denk dat ik mijn hersens niet ga pijnigen met het weinige dat ik heb,
Ik laat mijn plaats over aan een adequaat brein!!
En ik ben niet bijgelovig, het is pech!!