Daarom hebben we om opheldering gevraagd. in onze interacties met @DoubleL
Voor mij die geen NURBS-modelbouwer gebruikt, is het een missie onmogelijk, tenzij ik iets lelijks doe.
Bovendien mag het niet gendergebonden zijn om niet de toorn van de zeecologische-pseudo-feministe aan te trekken. Dus de oplossing is om een engel te maken, omdat we hun geslacht niet kennen.
@Zozo_mp , @Sylk I love you can't be beat on the naam van de mascotte denk ik! @Coralie snelle vraag, ik hoop dat de mascotte zal worden gemaakt op toekomstige myCAD-evenementen? Ik wil te veel foto's maken met een CADx-label!! Als goochelaar vermommen ik me soms (clown, piraat, kerstman als de echte niet beschikbaar is) dus als het moet houd ik het erbij (aan de andere kant zal het een groot formaat aannemen...)
Hallo @Coralie Is het voor ons mogelijk om onze deelname na inzending te bewerken? Als ik bijvoorbeeld een sldprt post, kan ik dan later terugkomen om uitleveringen toe te voegen, de beschrijving te wijzigen of het sldprt-bestand bij te werken?
Ik heb er geen voor mezelf, dus denk dat ik mijn hersens niet ga pijnigen met het weinige dat ik heb, Ik laat mijn plaats over aan een adequaat brein!! En ik ben niet bijgelovig, het is pech!!