We zijn erg blij om de lancering van dit nieuwe CAD-forum aan te kondigen! Intuïtiever, efficiënter, directe uitwisselingen... Alles wat je nodig hebt om beter te werken aan Lynkoa!
Een paar verduidelijkingen naar aanleiding van de lancering van dit nieuwe forum en uw feedback:
Dit nieuwe forum opent onafhankelijk van de Lynkoa-website : er wordt een nieuw tabblad geopend en geeft je toegang tot het forum. Om de site te behouden, wordt u geadviseerd om de 2 tabbladen te bewaren, zodat u kunt jongleren tussen de verschillende diensten van het platform. Als u ooit het tabblad van de Lynkoa-site sluit, moet u het later opnieuw openen.
Ter informatie: een knop waarmee u vanuit het forum naar de Lynkoa-site kunt terugkeren, zal zeer binnenkort worden geïnstalleerd om dit komen en gaan te vermijden
Om ons uw feedback en verbeteringen te geven, kunt u een vraag maken en deze categoriseren als 'Feedback', zodat alles op één plek wordt vermeld.
Ik geef je nieuwe tips op het forum als je het gebruikt Veel plezier met je test op het forum! Coralie
De site ziet er veelbelovend uit, ook al waren we rond 10.30 uur ook getuige van de 1e crash, met de onmogelijkheid om tijdelijk verbinding te maken. Voor de rest zullen we zien hoe je het gebruikt, maar het is veel vriendelijker dan de vorige interface.
Hallo @sbadenis, Ja, al onze excuses voor deze crash, het platform moest opnieuw worden opgestart na de wijzigingen die moesten worden aangebracht! Blij te horen dat je deze interface leuk vindt! Wijzigingen zullen nu ook sneller kunnen worden doorgevoerd
Hallo Soortgelijk. Eerste grote teleurstelling; De site pedalen door te malen in griesmeel... Ik ben bang dat ik de positieve aspecten van het forum niet zal kunnen waarderen totdat dit probleem is opgelost.
PS: het verzenden van de antwoorden is in ieder geval veel responsiever dan voorheen. PS2: aan de andere kant heb ik een foutmelding die ik leuk begin te vinden als ik de wijzigingen in het bericht of het profiel opsla: 405 Methode niet toegestaan Ik weet niet of het een beperking is die ons verhindert om te posten of te wijzigen of ik weet niet wat meer dan eens per XX minuten...
Hetzelfde vind ik erg leuk, dus ik kijk er naar met de smartphone en vanaf daar vind ik het een beetje raar dat het de avatar is van de laatste persoon die opneemt die verschijnt. Tenzij ik het mis heb... Ik heb het net gecontroleerd en dat is het... Het is de avatar van de laatste redacteur die verschijnt, niet degene die iets heeft gepost
Hallo We hadden wat configuratieproblemen op deze eerste dag van het gebruik van het nieuwe forum. Excuses voor het ongemak. We hebben de instellingen afgerond en de traagheid is verdwenen, de navigatie is vloeiend Bedankt voor je feedback!
Hallo. Bedankt voor het corrigeren van de traagheidsproblemen. Ik kan echter alleen inloggen vanaf de telefoon. Sinds de computer heb ik fouten 404 en 403. Die volharden door te proberen het huis opnieuw te laden, gedurende enkele minuten of uren, alsof het proberen om me te loggen verbannen mijn ip voor een tijdje... Als deze tijd voorbij is heb ik weer toegang tot de receptie, maar als ik probeer in te loggen, opnieuw...
Hallo allemaal en gefeliciteerd met het nieuwe forum.
Ik kan me voorstellen dat de problemen van traagheid en toegankelijkheid snel opgelost zijn. Over het algemeen is de interface interessant, het enige nadeel voor mij is de donkere modus. Het lijkt me niet erg leesbaar en het contrast tussen zwarte achtergrond en wit frame is niet geweldig. Ik blijf voorlopig in de heldere modus, een beetje spijtig.
Hallo Joris, Verrassend genoeg moet je standaard in de " donkere " modus staan; Om dit te wijzigen, gaat u gewoon naar uw profiel, in de " voorkeur " en vervolgens " interface " sectie en wijzigt u het kleurenschema zoals weergegeven in de afbeelding
In het verhaal ben ik mijn avatar-afbeelding op het forum kwijtgeraakt, maar niet op Lynkoa, een reden (niet genoeg pixels, te veel pixels...)? Hoe het te re-integreren?
Ik ging terug naar mijn cad light mode (standaard) omdat ik de donkere en WCAG Dark modi niet erg leesbaar vond, zoals op de onderstaande schermafbeelding
Hallo @sbadenis, Verdomme, ik breng dit probleem ter sprake! Normaal gesproken, als je het van Lynkoa hebt, zou je het op het forum moeten hebben, omdat je profiel afhankelijk is van dat van Lynkoa! Ik hou je op de hoogte!
Ik denk dat er ook een bug is, bij het verversen van de pagina in de donkere modus, heeft het 1e bericht dat verschijnt een zwarte achtergrond en na 5 als het vanzelf weer wit wordt, zoals de rest van de berichten op de pagina