Wat je avatar betreft, dit probleem zal snel worden opgelost, de volgende keer dat je verbinding maakt, wordt het hersteld
Nog iets over de punten, ik vind het verrassend om de XP-punten te beperken tot de juiste antwoorden en niet tot de vragen.
Bovendien is een vraag = 50XP terwijl een goed antwoord = 100XP (en beperkt tot 10 juiste antwoorden per maand - 1000 XP)
Van mijn kant moedigen we meer aan om vragen te stellen dan om ze te beantwoorden door op deze manier te werk te gaan.
2 vragen = 1 goed antwoord om vooruitgang te boeken in XP-punten, het is beter om veel vragen te stellen en het dan te laten duren met veel van dat soort antwoorden, op onze antwoorden kunnen we een of meer likes en XP-punten hebben (20XP / likes).
Ik ben bang dat met zo weinig verschil tussen vragen en antwoorden, de kwaliteit achteruit zal gaan.
Goedenavond
Ik ben niet zo enthousiast als sommige mensen. Dit nieuwe forum lijkt mij erg onvriendelijk. Voor mij is een forum vooral om vragen te stellen wanneer tegenspoed ons dwingt tot nederigheid en om hulp te vragen. Ook een grote "Stel je vraag"-knop bovenaan de eerste pagina lijkt me essentieel. Deze grote knop zou een e-mailachtige interface moeten openen met een paperclip om bijlagen toe te voegen. Klassiek zonder originaliteit, even kunstmatig als misplaatst. Niets van dat alles. Ik heb een vraag van iemand beantwoord zonder te weten wanneer mijn antwoord is gepubliceerd en zelfs of dat zo was.
Op dezelfde manier heb ik een vraag gesteld, maar er is geen knop "verzenden". Ik heb de indruk dat het gepubliceerd is, maar hoe kan het, ik heb er niets expliciet voor gedaan.
Evenzo, hoe verstuur je dit bericht? Moet de antwoordknop worden opgevat als "verzenden"?
Wat betreft de hulp en de "rondleidingen", het is allemaal inactief...
De intuïtiviteit die naar voren wordt gebracht, moet mij iets te veel naar voren komen, ik heb niet de juiste bril
Hallo Pierre,
Sorry om te zien dat het nieuwe forum je niet bevredigt; We hebben er echter voor gezorgd dat u alle functies van het oude forum vindt: de grote veranderingen zijn aangebracht, vooral op het gebied van de prestaties van de site: optimalisatie, snelheid...
Om uw verschillende punten te beantwoorden:
- U vindt de knop " een vraag maken" bovenaan de startpagina:
- Bovendien opent er een interface wanneer u een vraag wilt maken of een antwoord wilt plaatsen, met de mogelijkheid om uw bijlagen als volgt toe te voegen:
- Daarnaast is het forum direct, jouw antwoord wordt altijd automatisch geplaatst na de antwoorden van je collega's. En ik kan bevestigen dat de knop " beantwoorden " overeenkomt met een " verzenden ", omdat je inderdaad per definitie een vraag beantwoordt.
Ik hoop dat ik je heb verzoend met dit nieuwe forum, dat helaas, ik bedoel, 95.000 leden niet kan plezieren...! Wij streven ernaar om zoveel mogelijk aan uw verwachtingen te voldoen en uw feedback is uiteraard altijd welkom.
Fijne dag
Coralie
Hallo @tous
Coralie, aan mijn kant heb ik deze hand die me verhindert toegang te krijgen tot de knoppen, maar ik heb de cookies geaccepteerd,
Hallo @Lynkoa15 en @ac_cobra_427,
Zelfs als u cookies hebt geaccepteerd, moeten we de knop laten staan zodat u uw toestemming op elk moment kunt beheren.
We hebben het iets verhoogd in de pagina zodat het de knoppen op smartphones niet langer verbergt.
Fijne dag
Dat vind ik prima, heel erg bedankt
Nieuwe zeer mooie interface, aan de andere kant zijn er geen meldingen meer wanneer de mensen die je volgt een vraag of een antwoord op het forum publiceren
Ik was verrast door het ontwerp, maar eindelijk vind ik mijn kleintjes.
Ik heb net het regeltje ontdekt dat het laatste bezoek aangeeft, de knop " Nieuw " met de aanduiding van het aantal nieuwe onderwerpen.
Qua gebreken vind ik dat de vakken die de onderwerpen afbakenen te groot zijn (er is veel verspilde ruimte rond de tekst: zie het rode gebied op de schermafbeelding hieronder) en als gevolg daarvan worden er maar weinig onderwerpen tegelijkertijd weergegeven.
De preview van het begin van de vraag is goed, maar waarom staat de tekst " lees meer " soms overbrugd, soms op de 4e regel?
Ook de mogelijkheid om een afbeelding te vergroten door erop te klikken en dat de kwaliteit behouden blijft.
Aan de andere kant is het zonde om in de 3 punten de knop te moeten gaan zoeken om je bericht te bewerken.
Hoezeer het beperken van het aantal reacties dat xp ontvangt ook zinvol is om een onrechtmatige vloedgolf te voorkomen, het beperken van het aantal aangeboden oplossingen dat xp ontvangt heeft geen zin. Als het antwoord een oplossing is, gekozen door de auteur van de vraag, moet het worden beloond, of het nu de eerste of de 150e van de maand is. Anders kunnen we in de verleiding komen om te wachten tot het einde van de maand om onze oplossing te brengen, alleen maar om het quotum opnieuw in te stellen en xp te krijgen.
Kortom, een quotum aan reacties; Niets op tegen. Een quotum aan oplossingen; tegen.
Van mijn kant heb ik moeite om ingelogd te blijven en dat het forum langer dan 5 minuten toegankelijk blijft op de pc. Ik was in staat om met het team te discussiëren over dit probleem dat ik natuurlijk en vreemd genoeg de enige ben die het heeft
Ik maak van deze gelegenheid gebruik om te wijzen op een historische bug die nog steeds aanwezig is; de levering van het forum in het Engels bij elke login. (Door de instelling van de smartphone op te slaan, lijkt de bug opgelost te zijn (edit: ah nou eindelijk nee...))
Hallo @eliott_metra
Als deze "hand"-knop naar de menubalk zou kunnen migreren, zou het veel minder invasief (om niet te zeggen invasief) zijn dan bovenop de interface gelegd. Bedankt.
PS: Ik vond het Lynkoa-logo leuker dan het nieuwe myCAD
Hallo Coralie,
In mijn geval is er geen sprake van "langzaam opstarten". Het nieuwe forum is nog niet ontwikkeld. Maar in ieder geval lijkt het mij leuker en responsiever.
Vriendelijke groeten
Ik heb de nuance tussen " Antwoord op dit bericht " en " Antwoord op dit onderwerp " nog niet volledig begrepen...
Er zijn nog een paar kwakzalvers (uit de jeugd?) tussen Lynkoa.com en Forum.lynkoa.com ...
I Site: " Het beste antwoord werd gekozen door op de vraag " ...
Je zult ook een logo moeten kiezen: de ene dag is het " Lynkoa ", de volgende dag is het " MyCad "...
Ik zou de voorkeur geven aan een " Terug " knop op de vaste banner (bovenaan) in plaats van op het logo te klikken.
Zijn de emoji's " Klap " en " Confetti" echt nodig (ja! verlegen oude... en chagrijnig)
Maar ik hou van:
Het toevoegen van afbeeldingen in de berichttekst is veel eenvoudiger. (Misschien ontbreekt er een kader voor leesbaarheid?)
Dynamisch voorbeeld tijdens het typen.
Categorieën (ze verdienen het om prominenter te zijn)
De spelling-/grammaticacontrole
Vriendelijke groeten.
Hallo @DoubleL , helaas nog niet... Omdat het abonnement specifiek is voor Lynkoa, maar het maakt deel uit van de verbeterpunten!
Hoi allemaal
Dank u voor uw opmerkingen die allemaal in aanmerking worden genomen en bestudeerd voor de verbeteringen van de site. Inderdaad, een forum dat zo rijk en compleet is als dat van Lynkoa is niet gemakkelijk van de ene op de andere dag te veranderen.
Eindelijk, zoals je kunt zien, worden de nieuwe functies waarover we je zoveel hebben verteld, geïmplementeerd en zullen ze morgen officieel worden aangekondigd! Je hebt dus toegang tot deze nieuwe functies in preview! Morgen meer uitleg...
Goedemiddag allemaal,
Het verschil tussen het beantwoorden van het onderwerp en het beantwoorden van het bericht is dat de 1e de oorspronkelijke vraag beantwoordt, de ander beantwoordt jouw antwoord rechtstreeks, zoals ik hier doe. In het laatste geval zal je avatar rechts in mijn antwoord zichtbaar zijn.
Vandaar mijn suggestie in een ander onderwerp, voor het nesten van deelantwoorden