NOVA, de nieuwe chatbot: jouw mening?

Hallo Lynkoa-gemeenschap! 

We hebben de testfase van Nova, de chatbot voor 1 maand (https://www.lynkoa.com/test-chatbot): wat vonden jullie ervan? (het nut, de functies, de hulp...) 

Wil je Nova op Lynkoa zien? Met een inlegvel rechtsonder kunt u het dagelijks aanvragen, dus we wachten op uw feedback! 

Dank u allen voor uw betrokkenheid, 

Coralie :)

1 like

Hallo

Om de waarheid te zeggen, ik heb niet veel met hem gepraat, misschien moet hij hem op de forumpagina zetten om hem te zien en erover na te denken.

Moge de kracht met je zijn.

3 likes

Hallo 

Ik zit een beetje in dezelfde situatie als OBI WAN

Ik heb het geprobeerd, het hielp me meer om de vragen te onderzoeken, dan om me antwoorden te geven

Verbeterde zoekmachine

1 like

Bedankt voor je feedback! Ik zet het terug op zijn plaats (het zal beschikbaar zijn in de carrousel op de startpagina) zodat je het opnieuw kunt testen:)

Inderdaad, het beantwoordt alleen de nog steeds "basis" vragen van installatie, licentieactivering... Maar beetje bij beetje kan het evolueren! 

Dank u voor uw betrokkenheid! 

Coralie :)

1 like

Hallo

Ik heb het ook geprobeerd, maar elke keer als ik een vraag heb, stuurt hij me het Visiatv-formulier. Maar goed, ik denk dat zijn database gevuld kan worden en dat hij over een tijdje veel vragen zal beantwoorden!

Ik ben klaar om het opnieuw te testen!

Fred

1 like

Hallo Coralie

Dit spul werkt helemaal niet en zal dat ook nooit doen!

Waarvoor?
Solidworks en de reseller van SolidWorks zijn altijd op zoek naar nieuwe klanten en daar is niets mis mee. Dus zetten deze entiteiten pseudo-tools in waarvan het belangrijkste doel is om bedrijfscontacten te herstellen die ze niet kennen of waar ze niet aan hebben gedacht.
Solidworks en Dassault zijn hieraan gewend door video's of documenten over dit of dat aan te bieden. Maar in ieder geval, om toegang te krijgen tot deze informatie, moet u al uw stamboom invullen en daar krijgt u onvermijdelijk een telefoontje van een verkoper die niet eens weet dat u SW heeft, die uw wederverkoper is, die geen informatie over uw bedrijf heeft verzameld voordat hij belde, enz... Anderen die je een vraag stelt, beantwoord ze nooit.

Dat is wat ik zei in een vorige post waar ik NOVA vergeleek met de Orange Djing (ook te gebruiken bij sosh en orange Bank) die het IQ had van een gekookte wulk.
Ze wilden doen wat Google deed met zijn spraak- en tekstherkenning, behalve dat ze zichzelf na meer dan 12 jaar intern gebruik jammerlijk hebben opgeblazen.

Al als je een scherpe zoekopdracht op google doet, is het al geen taart (of mille feuille, afhankelijk van je smaak), maar weet het tenminste basisvragen te beantwoorden.

Stel NOVA en gogole de volgende vragen

Verschillen tussen Solidworks en Solidworks Pro
SolidWorks Premium versus professioneel

Afhankelijk van het antwoord krijgt u de vraag naar de toegevoegde waarde van een nieuwe NOVAtor-tool (of NOVArator)

Wanneer je aan dergelijke operaties begint, moet je niet het verkeerde doel bereiken en vooral geen mensen voor ezels houden door ze iets aan te bieden dat papa mama en runderstoofpot zou moeten maken, maar dat niet weet hoe hij ergens op moet reageren, enz...
Er is zeker meer te doen met google scoring door op de eerste pagina te staan op minimaal 10 vragen met een commerciële focus.

Ik ben blijkbaar streng, maar laten we niet vergeten dat een pessimist een goed geïnformeerde optimist is ;-)

Vriendelijke groeten

2 likes