Beoordeel Cloud

Hallo allemaal,

Snelle en gemakkelijke vraag: Wie gebruikt de functie "Review Cloud" op productieplannen?

Bedankt!

3 likes

Waarom overkomt mij dit?

1 like

Hallo

Idem, het overkomt mij ook als ik wijzigingen aanbreng in fantastische plannen.

Cdt

Joss

3 likes

Hierdoor kan ik de wijzigingen laten zien die niet gemakkelijk te zien zijn.

2 likes

Ok perfect, misschien begin ik er in dit geval ook wel aan;)

Ik heb een klant (offshore olie) die ze gebruikt (momenteel onder AutoCAD).

Het enige probleem is om te weten wat je in de cloud moet opnemen...

1 like

De lezer van het plan zal zich alleen richten op de informatie in de cloud, als ik vergeet een stukje informatie te omcirkelen is het fucked... Ik kan ook aangeven "Revisiecloud alleen voor informatie", in dit geval knijpt het niet veel meer of het helpt in ieder geval niet meer zoveel als voorheen.

Het hangt allemaal af van het plan op een A4 met 5 - 6 zijden wijzigen waarom niet. Op een A0 overbelast het het vel misschien nog meer? Ik weet niet wat beter is.

Misschien kunnen we alle gewijzigde onderdelen en kansen/aankondigingen op rood zetten?

2 likes

Het in het rood zetten of het omringen met een wolk is hetzelfde.

Ik had foto's waar de wolk omringde het hele grafische gebied ...

In ons geval gaat het plan door een "leescommissie" voordat het wordt uitgezonden, dus als er een wijziging is, is het vrij lokaal (in het algemeen...)

1 like

In ieder geval, wanneer een plan wordt gewijzigd, wordt er een andere aanwijzing op geschreven.

De cloud wordt gebruikt om de 2 tekeningen sneller met elkaar te vergelijken.

Als de voorgrond goed is geassimileerd (site die bijvoorbeeld in 3-4 maanden verschillende wijzigingen heeft ondergaan), bespaart een simpele blik op de wolken u tijd.

4 likes

Hallo

Ik kende deze functie niet, maar het is inderdaad interessant.

We verhogen de revisie-index met zo expliciet mogelijke tekst langs de volgende lijnen:

"4 x M12 WORDT 4 x M16"

En we voegen een ster toe aan de kansen die zijn veranderd, maar de cloud is inderdaad een stuk visueel praktischer.

1 like

Van mijn kant kunnen revisies enkele tientallen wijzigingen bevatten.

Ik zou ze niet allemaal kunnen noemen.

In ieder geval bedankt voor je feedback, het is perfect!