Hallo
Wanneer ik ballonnen met artikelnummer in een tekenvel doe begint het bij nummer 8 en niet bij nummer 1, hoe zet ik de teller weer terug op nummer 1?
Hallo
Wanneer ik ballonnen met artikelnummer in een tekenvel doe begint het bij nummer 8 en niet bij nummer 1, hoe zet ik de teller weer terug op nummer 1?
Allereerst een domme vraag. Heb je een nomenclatuur opgesteld?
Het moet uit uw nomenclatuur komen. We moeten het vinkje bij "de nummering van artikelen niet wijzigen" uitschakelen
Als het daar niet vandaan komt, moet je met de rechtermuisknop op je tekeningweergave = > eigenschap klikken. Controleer vervolgens of je "koppel de tekst van de ballonnen aan de opgegeven tabel" hebt aangevinkt
Bedankt voor je antwoord, in feite gebruik ik nooit automatische bubbels of artikelnummering, ik plaats meestal lege bubbels die ik invul, ik had net de technische ondersteuning die me vertelde dat de artikelmutatie was gekoppeld aan een nomenclatuur, Ik dacht dat ik dacht dat door de bubbels achter elkaar te zetten, ze 1.2..3.4.5 zouden nummeren..... Maar nee, zo werkt het niet. Ik ga doen zoals gewoonlijk.
Bedankt
Het is zonde om het zonder de nomenclatuur en de autobubbel te doen. Maar je moet goede redenen hebben:)
Succes. Nooit prettig om zonder automatisering te moeten doen