Assemblage Model Objecten: Niet Stress

Hallo
Ik heb een assemblage waarvoor ik de functie " Modelleerobjecten " in de tekening wil gebruiken om de automatische dimensionering te hebben
Voor de onderdelen kan ik zeggen om de afmetingen niet te markeren voor de pla
Aan de andere kant voegt het nog steeds beperkingswaarden voor mij in. Ik kan er niet achter komen waar ik dit moet controleren

Het idee is om een montagemodel te hebben waarbij ik de zijkanten controleer die ik in de tekening wil repatriëren

Bedankt

Hallo cedric_keiflin,
Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem, de ongewenste beoordelingen voor de Europarlementariër, komen toch, dus ik verberg ze... Er is geen andere oplossing. (Maar direct vanuit de 3D moet u op de gewenste afmeting klikken en met de rechtermuisknop de optie selecteren om de afmeting voor de MEP niet weer te geven, maar het werkt niet).

… Ik wacht om te zien of collega's hier een tip over hebben... @+.

Succes.
AR.

Ik heb een mogelijke oplossing gevonden, bij het importeren van de annotaties zet ik " source " = " alleen assembly "
en daar krijgt het niet alle informatie van de verschillende onderdelen, ik kan referentieafmetingen gebruiken die in de assemblage zijn ingevoegd

2 likes

PS: het beantwoordt mijn eerste vraag niet helemaal, aangezien ik nog een paar zijden heb die zijn geplaatst en die een naam hebben als " D1@Distance7 ", dus het zijn beperkingswaarden