Hoi Lynkoeurs,
Ik ontving een e-mail waarin me een baan werd aangeboden van een zekere Charles Metayer.
In de e-mail staat dat het via Lynkoa gaat, alleen het verzendadres is niet van Lynkoa.
Ik kon het aanbod niet vinden op de website van Lynkoa, het ruikt nep.
Kan iemand mij alstublieft helpen?
Scherm in PJ.
Alvast bedankt voor de feedback.
@+ iedereen
charles_metayer.jpg
1 like
Nou, ik heb net het aanbod gevonden. Ik zei niets.
Neemt u mij niet kwalijk, mijnheer Metayer.
Ik zal proberen deze onnodige vraag uit te wissen.
2 likes
Hallo, het is een kwestie van hygiëne, als ik het zo durf te zeggen.
Persoonlijk klik ik op geen enkel aanbod.
Ik ga direct naar de site en zoek de info op. Als het er niet is, meld ik het bericht direct als SPAM.
Dat gezegd hebbende, wordt cross-posting tussen een site en Gmail of Free gemarkeerd als spam of potentiële spam.
Ik vertel alles, zonder enige scrupules, want ik heb zes keer minder spam dan mijn vrouw. Want vergeet niet dat je naast Spam ook de zoektocht naar e-mailadresvalidatie hebt. Wanneer u klikt, gaat het terug naar de server van de afzender van de e-mail en markeert het adres als nog steeds actief en geldig. Zo kunnen bestandsverkopers de verkochte adressen certificeren. Ze zetten ook enkele valse adressen in de verkochte bestanden om te zien of ze worden gebruikt door andere mensen dan hun klanten. Als het in het algemeen een usurpator vindt, is het moeilijk om te roosteren en gaat het zelfs zo ver dat het de toegang tot de server in kwestie ontzegt.
Je slungelt en basta en bovenal klik je niet op het bericht. :-) :-)
2 likes