Aangepast tabblad

Hallo team,
Hier is het, op mijn zeer oude bestand uit 2008, kon ik met de rechtermuisknop op de map klikken en had ik toegang tot een tabblad " aanpassen " waar ik de eigenschappentabel van mijn kamer kon zien zonder deze te openen.
Hoe dit te herstellen als het mogelijk is.
Moge de Kracht met je zijn

Hoi @OBI_WAN ,

Ik vind deze optie tot 2014 en vanaf 2015 is het verloren, maar waarom?!?

Hallo
Van wat ik begreep door snel te zoeken, was het alleen beschikbaar in Solidworks Explorer van bepaalde versies.
SW heeft waarschijnlijk de manier veranderd om toegang te krijgen tot de persoonlijke eigenschappen van bestanden, dus Windows heeft zeker geen toegang (het feit dat het via de Document Manager-API's gaat, lijkt mij dit te bevestigen, anders zouden we er veel gemakkelijker toegang toe kunnen krijgen via "eenvoudige" VBA).

2 likes

Hallo

De kans is groot dat dit overeenkomt met wanneer SW Solidworks-bestanden versleuteld. Voorheen was het een soort zip en was de inhoud van de bestanden toegankelijk via tools als bijvoorbeeld 7zip.
Het was heel praktisch omdat je bijvoorbeeld: referenties op een vergadering of een Europarlementariër kon wijzigen. Verwijder de ontwerpgeschiedenis om de bestandsgrootte op te slaan...

1 like