Werking, offerte en beperking

Hallo

Na een schijfcrash werd ik opnieuw geïnstalleerd solidworks 2012.

Aangezien Kan een bewerking (+,-,x) niet worden uitgevoerd binnen een beperkingsdimensie om de dimensie te wijzigen of in het venster "wijzigen" in een schetsdimensie.

Ik heb geprobeerd de mm te verwijderen, maar het werkt niet beter

Is er een optie om aan te vinken?

Bij voorbaat dank.

Heb je al het onderhoud er opnieuw mee geïnstalleerd? Of zit je in sp0?

3 likes

voor nu ben ik in SP0, ik ben het downloaden van SP5 op de achtergrond

1 like

Hallo

Dit is inderdaad een van de bekende bugs van de eerste SP's van de 2012-versie!

Ik kan de link die erover praat niet vinden, maar een update naar SP5 zal het probleem oplossen!

4 likes

Ik heb net de SP5.0 geïnstalleerd, het werkt nog steeds niet, in feite realiseerde ik me dat het probleem algemeen was, in elk veld waar je een dimensie invoert, kun je geen bewerking uitvoeren. Hallo depressie...

Fundamentele vraag. Maar heb je na het installeren van de SP5 Solidworks/de computer opnieuw opgestart? Zodat er goed met alles rekening wordt gehouden

1 like

Het is mij gisteravond nog overkomen.

Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar ik had Solidworks 2x geopend en dus vond mijn post het niet leuk.

Domme vraag..... Is Digital Lock ingeschakeld?^^

1 like

Controleer of u de Microsoft KB-3072630 van Windows Update hebt geïnstalleerd, zoals deze:

1.         Om Windows Update te openen, klikt u op de Start knop .Image du bouton Démarrer Typ in het zoekvak Update en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Windows Update.

2.         Klik in het linkerdeelvenster op Updategeschiedenis bekijken.

Als dit het geval is, moet u het verwijderen door deze tutorial te volgen:

http://www.mycadblog.fr/problemes-solidworks-rencontres-apres-la-mise-a-jour-de-microsoft/

Als het niet werkt, kunt u de SolidWorks-instellingen resetten (die u later kunt herstellen) om te bepalen of het afkomstig is van de configuratie van het werkstation: http://www.lynkoa.com/tutos/3d/reinitialiser-les-parametres-solidworks

2 likes

Op dit moment is dit voor mij namelijk een bekend probleem dat geen oplossing heeft wanneer Office 2013 (of hoger?) is geïnstalleerd met een oudere versie van SolidWorks (vóór 2013).

SPR #: 714468

Samenvatting: Wiskundige bewerkingen in pop-up afstand mate dimensie vak niet op te lossen met Office 2013 geïnstalleerd

Bron, mijn antwoord hier:

http://www.lynkoa.com/forum/3d/solidworks-impossible-de-faire-une-operation-dans-une-cote

1 like

Dank je wel Lucas, het is goed om te weten:p

1 like

Hallo, na het lezen van uw antwoorden en het raadplegen van de hotline, heb ik mijn probleem kunnen oplossen.

Het was .PL die de juiste uitleg had, de remedie daarentegen kan anders zijn, vooral zonder het register in te voeren.

-Verwijder KB3072630, via configuratiepaneel, windows update, Geïnstalleerde updates (linksonder), zoek naar KB3072630 in het zoekveld (rechtsboven) en verwijder vervolgens.

- Repareer de installatie, via configuratiepaneel, programma's en functies, wijzig, repareer de installatie.

-Herstarten

-Installeer KB3072630 opnieuw, via configuratiepaneel, Windows Update, updates beschikbaar op de computer (het biedt u KB 3072630).

-Ik ben opnieuw opgestart (ik weet niet zeker of het nodig is).

-En wonder boven wonder werkt alles.

Dank u allen

Ik ben een klein dingetje vergeten

Als ik zeg reparatie-installatie, bedoel ik SOLIDWORKS-installatie...