Na een schijfcrash werd ik opnieuw geïnstalleerd solidworks 2012.
Aangezien Kan een bewerking (+,-,x) niet worden uitgevoerd binnen een beperkingsdimensie om de dimensie te wijzigen of in het venster "wijzigen" in een schetsdimensie.
Ik heb geprobeerd de mm te verwijderen, maar het werkt niet beter
Ik heb net de SP5.0 geïnstalleerd, het werkt nog steeds niet, in feite realiseerde ik me dat het probleem algemeen was, in elk veld waar je een dimensie invoert, kun je geen bewerking uitvoeren. Hallo depressie...
Fundamentele vraag. Maar heb je na het installeren van de SP5 Solidworks/de computer opnieuw opgestart? Zodat er goed met alles rekening wordt gehouden
Op dit moment is dit voor mij namelijk een bekend probleem dat geen oplossing heeft wanneer Office 2013 (of hoger?) is geïnstalleerd met een oudere versie van SolidWorks (vóór 2013).
SPR #: 714468
Samenvatting: Wiskundige bewerkingen in pop-up afstand mate dimensie vak niet op te lossen met Office 2013 geïnstalleerd
Hallo, na het lezen van uw antwoorden en het raadplegen van de hotline, heb ik mijn probleem kunnen oplossen.
Het was .PL die de juiste uitleg had, de remedie daarentegen kan anders zijn, vooral zonder het register in te voeren.
-Verwijder KB3072630, via configuratiepaneel, windows update, Geïnstalleerde updates (linksonder), zoek naar KB3072630 in het zoekveld (rechtsboven) en verwijder vervolgens.
- Repareer de installatie, via configuratiepaneel, programma's en functies, wijzig, repareer de installatie.
-Herstarten
-Installeer KB3072630 opnieuw, via configuratiepaneel, Windows Update, updates beschikbaar op de computer (het biedt u KB 3072630).
-Ik ben opnieuw opgestart (ik weet niet zeker of het nodig is).