Ik zou meer neigen naar de tweede oplossing door tekeningen toe te voegen op dezelfde locaties als de onderdelen of assemblages waarvan ze afkomstig zijn (met dezelfde namen). Maar het is moeilijk om voor u te kiezen, omdat u uw activiteitensector niet kent (hoe zit het met gemeenschappelijke ruimtes, met uitzondering van de bibliotheek, per project?).
Wij ontwerpen speciale machines met assemblages van meer dan 3000 onderdelen, met een inruil van " oude " onderdelen, waardoor we 300 tot 400 nieuwe onderdelen/assemblage per nieuw project hebben. Het enkele bestand zou heel snel groot worden.
Om praktische redenen moet u het aantal bestanden in dezelfde map beperken. We hebben er geen miljoenen (waarschijnlijk minder dan duizend) in sommige mappen en het draait al behoorlijk wat in termen van de weergavetijd van de pictogrammen. EPDM zal ook op zoek gaan naar alle informatie die moet worden verstrekt als we het volledige overzicht hebben (eigendom, wijzigingsdatum, staat...) . Dit verklaart het zeker
Zoals @Maclane al zei, hangt het af van uw manier van werken, uw activiteitensector, de geschiedenis van uw bedrijf, enz enz ... We kunnen op zijn minst onze mening van buitenaf geven als u aarzelt. Maar zoals ik vaak zeg, de denker is niet de betaler!
Dat gezegd hebbende, heb ik de indruk dat de keuze toch al in je hoofd is gemaakt