@remrem Ik heb het een tijdje gedaan en helaas kan de Windows-partitie op een mac de ventilator niet goed aan, waardoor ik oververhit raak. Sindsdien heb ik inventor light (mac-editie) geïnstalleerd en ik ben er tevreden mee
Er is nog steeds voor macs de mogelijkheid om autocad te gebruiken en te hebben geprobeerd (30 dagen) het werkt heel goed op een macbook pro 13.3 (en niet een recente)
@Gerald: "Maar je moet Autocad wel leuk vinden...... "
En vooral, teken met een 13,3" scherm!
Je gebruik van inventor op Mac OS (als ik het goed begrepen heb) is iets anders. Ik begrijp het volledig, aangezien je je mac met zijn besturingssysteem gebruikt.
Voor SW is het iets heel anders, want nogmaals, je moet daar Windows plaatsen. En op dit moment zie ik nog steeds niet in waarom ik een mac koop voor een prijs die niet vergelijkbaar is met een krachtigere pc, al dat om van besturingssysteem te veranderen...
Hallo, @D. Roger, je aanbieding valt binnen het budget van @leo.pernin, maar omdat je een mooie korting hebt gekregen, wil dat niet zeggen dat we allemaal hetzelfde zijn. Zelfs als het de moeite waard is om te onderzoeken, wordt niet gezegd dat deze computer in uw budget past.