Door de hoek te veranderen, wordt het symbool naar de binnenkant van de kamer gedraaid. Wat ik wil is het symbool daar houden en 180° draaien, precies de waarde van 3,2.
Laten we het ermee eens zijn, de afbeelding is slechts een voorbeeld!
Nou eigenlijk nee, geen beeld, ik wil niet... Nee, ik maak een grapje, het is gewoon dat ik de vraag OPNIEUW op de verkeerde manier heb gelezen en ik dacht dat je de annunciaties in x wilde uitlijnen, niet de tweede annotatie wilde retourneren -_-
Dus net als de anderen, is het gebruik van de hoek :)
Sterker nog, alle afmetingen en annotaties staan op een tekening in dezelfde richting zodat je het vliegtuig (of het hoofd) maar in één richting hoeft te draaien!
Het probleem is dat de annotatie in de ene richting van 91° tot 270° is en in de andere richting van 271° tot 90°.
Dus voor uw voorbeeld hoeft u de annotatie alleen maar door te geven aan 271°, maar het is waar dat deze onder een bepaalde hoek niet kan worden gewijzigd.
Ik denk dat de weergave normaal is, als je nu de tekst 90° wilt laten draaien, kun je 270.01 aangeven voor de hoek, Solidworks rondt af naar 270 en het retourneert de tekst...
Edit: ah ah ik had niet gezien dat er een tweede pagina ... Mijn antwoord ligt dan ook in de lijn van het antwoord van Guillaume... Door nog meer vals te spelen -_-