Hallo
Hoe weet ik op welke manier een onderdeel/merk wordt weergegeven in de miniatuur (de pictogramweergaven in Windows Verkenner)?
Bedankt
Vriendelijke groeten
Marc
Hallo
Hoe weet ik op welke manier een onderdeel/merk wordt weergegeven in de miniatuur (de pictogramweergaven in Windows Verkenner)?
Bedankt
Vriendelijke groeten
Marc
Hallo;
Over het algemeen is dit de oriëntatie van het onderdeel wanneer het wordt opgeslagen.
Tenzij de optie "Gebruik een isometrische weergave met een zoomlens op zijn best om
documentvoorbeeld" is ingeschakeld in " Eigenschappen documentvoorbeeld"
>Beeldkwaliteit " document
Maar ook hier zal de isometrische weergave afhangen van de plannen die voor het ontwerp zijn gebruikt...
Hallo
Ik zal aan het juiste antwoord van @Maclane toevoegen dat naast de weergave alles wat in de viewport wordt weergegeven, zichtbaar is in de miniatuur. Het is een echte screenshot. Als u zich in een draadframe bevindt met zichtbare afmetingen en vlakken, worden draadframe, vlakken en afmetingen op de miniatuur weergegeven.
Alleen de achtergrond is altijd wit, ongeacht de werkscène.
Hallo
Kunnen we deze oriëntatie veranderen als we het niet expliciet vinden nadat de 1e opname is gemaakt?
Waar worden deze weergaven opgeslagen?
Bedankt
Vriendelijke groeten
Marc
Hallo
Het kan interessant zijn om Treehouse te gebruiken om de iso-weergaven van de kamers of ss-ens te krijgen. Je moet de kopassemblage op Treehouse importeren en de structuur exporteren naar Excel door in de opties te bepalen om de miniaturen te hebben:
Hallo
Als ik niets doms zeg, wordt de miniatuur bij elke opname opnieuw gegenereerd, en dus de weergave ermee.
Als dit niet het geval is, komt dat omdat hij het alleen opnieuw doet in geval van een wijziging. Het enige dat u hoeft te doen, is een " valse wijziging aanbrengen ", iets omkeerbaar wijzigen en opslaan. Hiermee wordt de miniatuur bijgewerkt.
Ja, maar niet in EXCEL. Het is een bevroren export
Het lijkt mij dat ze zijn geïntegreerd in het dossier van het document.