Waar is NOVA gebleven?

Gloupss

NOVA moet op vakantie zijn gegaan, want we zien haar niet meer dutten onderaan onze schermen.

Zolang ze maar geen Covid kreeg, die hem lukraak ad patres stuurde : in dat geval is  het onwaarschijnlijk dat hij (zij) het als een charme zou doen.

Vriendelijke groeten

6 likes

Hallo zozo_mp,

Hij is er inderdaad niet meer, maar ik weet niet waar hij is.

Misschien naar een andere planeet gaan... Lachen.

@+.

Ar.

2 likes

Eerlijk gezegd mis ik haar helemaal niet 

gewoon vervangen door een verzoek om toestemming om cookies te accepteren en gevolgd door een flickage van +

En het is echt niet beter 

Zeker op zo'n 

@+

3 likes

Welkom @Zozo_mp 

Nova heeft inderdaad afscheid genomen op de homepage en op het forum; het is alleen beschikbaar op de pagina's met betrekking tot Visiatv-diensten (technische ondersteuning, myCADtools, enz.) 

Fijne dag! Coralie 

3 likes

Hallo Coralie,

Dank u voor uw antwoord, een goede dag en een goede vakantie..!.

@+.

AR.

Wat betreft de cookiebanner, het is verplicht... De GDPR-regels zijn geëvolueerd en wij zijn verplicht deze op te leggen. Zodra u het accepteert, zal deze banner niet meer verschijnen! 

Fijne dag!

2 likes

Hallo Coralie   ;-)

U moet de bewering controleren dat   {Zodra u het accepteert, zal deze banner niet meer verschijnen! ]
In mijn geval heb ik software die elke dag de hele computer ernstig opschoont voordat ik hem sluit.
Dus tenzij de informatie over mijn keuze op de server van Lynkoa wordt bewaard (wat me zou verbazen), zal de banner opnieuw verschijnen.

Hoe dan ook, zelfs als ik cookies zou accepteren, worden ze geblokkeerd door drie stukjes software die in cascade werken.  

Vriendelijke groeten

2 likes

En ja, net als @Zozo

Zelfs als je het minimum accepteert

De banner verschijnt weer ;-(

@+ ;-)

1 like

Hallo;

Ik bevestig, de banner verschijnt vaak opnieuw (tenzij je "Alles" accepteert, hoe vreemd (sic))... waarom voegt u in dit geval geen knop "Alles weigeren" toe naast de andere twee?

Is het mogelijk dat dit te maken heeft met het feit dat het submasker van de site onverschillig verandert van Frans naar Engels?

Wat Nova betreft, ik wens haar veel succes  met haar nieuwe opdracht bij Visiativ, in de hoop niets van haar te horen... Vaarwel, Vas en eerlijke wind.

2 likes

@Zozo_mp zijn niet alle cookies noodzakelijkerwijs opdringerig en hoeven ze daarom niet noodzakelijkerwijs te worden verwijderd. Als u degene verwijdert die de informatie opslaat dat u het gebruik van cookies op deze site accepteert, moet u niet verbaasd zijn dat de banner opnieuw verschijnt, aangezien deze informatie in een cookie wordt opgeslagen!

Sommige software voor het verwijderen van cookies kan een vertrouwde site toestaan, misschien moet u uw opschoningscriteria wijzigen of elke keer klikken.

2 likes