Waar zijn de niveaus of kwaliteiten in een document

Hallo allemaal en vrolijk kerstfeest allemaal.

Ik teken in een documentstuk, laten we zeggen "op zijn plaats", verschillende stukken  in hetzelfde document, ik zou graag de delen willen stempelen die mij niet dienen; En om alleen het plan te hebben waar  ik aan het schetsen ben en het is mogelijk om in solidwork meerdere niveaus te hebben zoals in topsolid, bedankt voor je antwoorden.

Marco.

Het is mogelijk om een functie of schets te verbergen op Solidworks. Klik met de rechtermuisknop op de functie of schets en klik vervolgens op verbergen (bril- of oogsymbool).

Ik denk dat ik uw bezorgdheid heb beantwoord. Als je 3D-modellering wilt doen en je hebt niet de tijd waar de vaardigheden. Wat de complexiteit van het model ook is, ik kan het voor u doen. Vind me op de onderstaande link:

https://5euros.com/service/123184/modeliser-une-simple-sous-solidworks

Hallo @tous

Ik ben verontwaardigd omdat ik denk dat het aanbieden van deze diensten op een forum waar het niet het doel is, niet erg correct is.

Laten we eens kijken of de persoon die deze diensten ten onrechte aanbiedt, zo vriendelijk zal zijn om de link te verwijderen en een privébericht te gebruiken om toch te doen wat hij wil.

Vriendelijke groeten

PS: al voor honderd kogels had je toen niets meer over voor 5 euro????

6 likes