Na het openen van je plan is er inderdaad een eigenschap in de tekening met de naam revisie-Blad1 en die is ingesteld op 3.
Heeft u dit soort eigenschappen in een onderdeel of assemblage?
Om te controleren neemt u een deel met revisie en vervolgens bestandseigendom.
Als dit niet het geval is, komt dat omdat de revisies alleen op de tekening worden toegepast. En dat deze lijst alleen kan worden hersteld op het niveau van slddrws.
Onwaarschijnlijk, misschien met een macro, maar je moet zien hoe deze index is geschreven of deze herhaalbaar is voor alle Europarlementariërs of niet.
Het veiligste zou zijn om de manier van aangeven te veranderen en deze eigenschap ergens te laten schrijven. En er is geen probleem meer om de lijst op te halen.
Ja, maar er is nog een ander voordeel, namelijk dat het onderdeel voor en na de index wordt bewaard (hierdoor kunt u het onderdeel zien voordat u het wijzigt).
Of anders zie macro dev maar niet aan iedereen gegeven.
Anders vraag via de hotline of er iets bestaat in de mycad-tools, maar na het bekijken van de integratie is het enige wat ik vind om te kijken of er een revisietabel bestaat, of er een in te voegen, maar niet om een waarde te lezen.
Hier is mogelijk een voorbeeld van een macro om de revisietabellen te vinden en te vervangen, u hoeft deze alleen maar aan te passen of te laten wijzigen
" Niveau 0, kom op, 0.5 in het beste geval :) ", ik vraag me af wat er zou gebeuren als ik mijn eigen bedrijf zou beginnen om "kant-en-klare" macro's tegen een lage prijs aan te bieden:)
Hoe urgent moet uw behandeling zijn?
Heb je plannen met meerdere bladen?
Is een csv-bestand (dus werkbaar in Excel) geformatteerd zoals bovenstaand voorbeeld geschikt?
@tous, is het een hulpmiddel dat andere mensen zou interesseren?
@sbadenis, op deze weet ik niet zeker of er een voorbeeld van een macro zal zijn, als ik tijd heb om iets over dit onderwerp te doen, zal het waarschijnlijk een programma zijn dat is geschreven in C#, een taal die ik een beetje meer beheers !!